Zobacz szkolenie: BACK ON TRACK - 4 kroki wychodzenia z porażki
W jego trakcie handlowcy poznają swój stopień odporności na niepowodzenia oraz nauczą się 4 kroków wychodzenia z porażki. Uczestnicy będą potrafili samodzielnie wykorzystywać narzędzia i metody (tzw. mental tools), które pozwolą im na lepsze radzenie sobie w sytuacji niepowodzeń handlowych. Dzięki takiemu podejściu porażkę zaczną odbierać nie jako klęskę, ale jako bodziec stymulujący do ofensywnego działania. Trening online uwzględnia specyfikę pracy handlowców.
2 treningi mentalne online – 4 x 45 min każdy
MODUŁ 1.
Optymalne reagowanie na niepowodzenie
Poznanie sposobów lepszego radzenia sobie z negatywnymi emocjami i spadkiem motywacji po niepowodzeniu oraz stworzenie warunków do otwartości na rozmowę o porażkach właśnie w gronie uczestników treningu.
Uczestnicy będą analizować swoje działania, które w efekcie skończyły się niepowodzeniem. Ich zadaniem jest dostrzeżenie i docenienie siebie za wytrwałość w pokonywaniu przeszkód, barier oraz wysiłek włożony w zadanie. Uczestnicy sami określają na jaką nagrodę zasłużyli za swój wysiłek. Omawianie doświadczenie oraz osobista ocena i refleksja będą stanowiły znakomity materiał do analizy pierwotnych, nieuświadomionych programów radzenia sobie z porażką. Zgodnie z procesem grupowym moduł operuje w warstwach bezpiecznych. Uczestnicy poprzez epizody dzielą się wybranymi doświadczeniami jednocześnie przygotowując się do dalszych części treningu.
MODUŁ 2.
Styl wyjaśniania własnych niepowodzeń
Uczestnicy wypełnią kwestionariusz na tzw. self-talk, czyli sposób, w jaki wyjaśniają przyczyny własnych niepowodzeń, ale także sukcesów. Podsumowaniem wyników kwestionariusza będzie określenie planów działań, które pomogą uczestnikom w redukowaniu negatywnego i bezproduktywnego sposobu wyjaśniania porażek i zamienienie go w kierunku wyjaśnień optymalnych i bardziej optymistycznych. Moduł pracuje na warstwie poznawczej – zgodnie z teoriami Seligmana dotyczącymi wyuczonego optymizmu i postrzegania porażek.
MODUŁ 3.
Zamiana pesymizmu w optymizm
Uczestnicy nabędą umiejętność wpływania na zmianę negatywnego sposobu wyjaśniania niepowodzeń konwertując go w optymalny styl wyjaśniania.
W module odbędzie się praca na przekonaniach i własnych doświadczeniach. Uczestnicy poznają i przećwiczą posługiwanie się narzędziem „koło optymizmu”. Dzięki temu każdy uczestnik dostrzega inną perspektywę problemu, który pierwotnie wydawał się „murem nie do przeskoczenia”. Kluczowe będą omówienia aktywności tego modułu. Dzięki temu, że moduł ma formułę szkoleniową uczestnicy mają możliwość otwartego omawiania swojich relacje na poziomie poznawczym, emocjonalnym. To znowu dzięki facylitacji trenera prowadzi do uświadomienia uczestnikom nowych zjawisk, którym podlega ich umysł (atrybucje porażek i sukcesów, dysonans Festingera).
MODUŁ 4.
Uznanie porażki
Celem tej części treningu będzie uświadomienie, że niepowodzenie nie jest anomalią i czymś niezwykłym, lecz normalnym i powszechnym doświadczeniem. Uczestnicy wypełnią dedykowany do treningu kwestionariusz. Wyniki kwestionariusza obrazują wskaźnik tendencji do nieużytecznego perfekcjonizmu. Wyniki zostaną omówione pod kątem konsekwencji reakcji na porażkę – na poziomie emocji, poznawczym i behawioralnym. W zależności od przebiegu treningu przebieg modułu dotyczy spraw wyłącznie zawodowych bądź również tych ze sfery osobistej.
MODUŁ 5.
Wyciąganie lekcji z porażki
Uczestnicy wykorzystując rzeczywiste niepowodzenie, którego doświadczyli w przeszłości pracując w grupach sformułują lekcje płynące z tych porażek korzystając z metody After Action Review. Podobnie jak poprzednie moduły ten również mocno pracuje na poziomie przekonań. Jest to kolejne ćwiczenie, które pozwala naruszyć dotychczasowe myślenie o porażkach i o sobie w sytuacji porażki – po to, aby powstał nowy konstrukt, fundament nowej postawy.
MODUŁ 6.
Wzmacnianie siły mentalnej
Zgodnie z koncepcją, że pierwsza poważna porażka uruchamia łańcuch kolejnych uczestnicy uczą się nie doprowadzać do tej pierwszej poważnej. Zwykle jest tak, że na własną ocenę sytuacji nakładają się oceny innych – warto być na nieuodpornionym. Głębokość tego moduły zależy od otwartości uczestników – akcenty są rozkładane bardziej w kierunku narzędziowym bądź autorefleksyjnym.
Zdobądź przewagę konkurencyjną na rynku dzięki naszym szkoleniom sprzedażowym, które wyposażą Twoich pracowników w najnowsze techniki sprzedaży i negocjacji, bezpośrednio przekładające się na wzrost wyników. Sprawdź nasze szkolenia sprzedażowe. Zaufaj firmie szkoleniowej 2024 roku!
Coaching menadżerski i zarządzanie rozwojemKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Proponowane szkolenie strukturalizuje zarządzanie rozwojem pracowników bazując na metodologii Blancharda. |
|
Retencja – jak zatrzymać najlepszych pracowników w firmie?Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Szkolenie z zarządzania retencją uczy nas – wykorzystując do tego współczesne narzędzia menedżerskie – m.in. jak zatrzymać pracownika i jak odejście kluczowego pracownika wpływa na funkcjonowanie zespołu |
|
Trudne, wyzwaniowe rozmowy menedżerskieKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Program szkolenia „Trudne rozmowy menedżerskie” jest odpowiedzią na zmienność i nieprzewidywalność wielu sytuacji, a w związku z tym malejącą skuteczność gotowych recept i procedur postępowania. |
|
Najlepsze praktyki przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracyKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Konsekwencje mobbingu, dyskryminacji. Faktyczne przeciwdziałanie – obowiązek pracodawcy i pracowników. |
|
Excellent Manager - sztuka delegowania i motywowania zespołuKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Planowanie pracy własnej i podwładnych. Delegowanie, monitorowanie, egzekwowanie |
|
Konstruktywne rozmowy oceniające i rozwojoweKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Rozmowa podsumowująca bądź oceniająca może być wartościowym doświadczeniem dla menedżera i pracownika. |
|
Management 3.0, czyli menadżer w świecie VUCAKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.W świecie VUCA (Volatility/Szybkozmienność, Uncertainty/Płynność, Complexity/Arcyzłożoność i Ambiguity/Mętność) zarządzanie zespołami stawia nowe wyzwania przed menadżerami. |
|
Mentoring - jak skutecznie przekazać swoje doświadczenie?Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Rola mentora, zasady prowadzenia mentoringu wpływające na rozwój mentee, wykorzystanie informacji zwrotnej, mentoring online |
|
Multigeneracje – zarządzanie zespołem wielopokoleniowymKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Różnorodność pokoleniowa w zespole olbrzymi potencjał, ale też wyzwanie. |
|
Wczoraj kolega, dziś przełożony Budowanie autorytetu nowego menadżeraKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Awans ze specjalisty na menedżera nie udaje się w 40% przypadków. Zestaw wyzwań, narzędzi i rekomendacji na taką sytuację jest na szczęście dobrze znany. |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
BACK ON TRACK - 4 kroki wychodzenia z porażki, Szkolenie Sprzedaż, negocjacje, menedżerskie, inne, . zamkniete, e-learning
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.