Napisany przez B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. dnia 2021-12-17 12:51:55. Aktualizowano 2025-04-26 14:33:48
Brand manager (menedżer marki), to osoba funkcjonująca w strukturze marketingowej firmy, odpowiedzialna za zarządzanie marką (brand management). Każdy brand manager chce, aby jego marka była wyjątkowa, odróżniająca się od innych konkurencyjnych brandów, rozpoznawalna przez klientów i konsumentów i pozytywnie przez nich odbiera.
Konkurencyjność rynku wymaga od brand managera nieustannej "walki" o umysł klienta, jego percepcję i ... portfel. Dobry brand manager, to również taki brand manager, który dba i stały rozwój swoich kompetencji zawodowych. Nowe koncepcje marketingowe i postęp w technologiach informacyjnych wykorzystywanych w komunikacji marketingowej wymusza na menedżerach marek konieczność zdobywania nowej wiedzy i umiejętności.
Wsparciem brand managera w rozwoju kompetencji w zarządzaniu marką jest szkolenie "Zarządzanie Marką (Brand Management)" przygotowane przez eksperta marketingowego i doświadczonego trenera p. Izabelę Bohdan-Talmont. Szkolenie dla brand managera obejmuje, w dużym skrócie następujące zagadnienia:
18 i 19 listopada przeprowadziliśmy kolejną edycję szkolenia "Zarządzanie Marką (Brand Management", podczas którego uczestniczący w nim menedżerowie marek podnosili swoje kompetencje zawodowe. Pod koniec szkolenia poprosiliśmy ich o wypełnienie anonimowych ankiet oceny szkolenia. Ocenie (w skali 1-5) podlegały trzy aspekty zajęć: wiadomości przekazywane przez trenera, sposób ich prowadzenia oraz przygotowanie trenera do szkolenia. Z satysfakcją chcemy poinformować, że średnia ocena tego szkolenia wyniosła 4.89 na 5,00 możliwą.
W ankiecie znalazły się również uzasadnienia i opinie uczestników, którzy tak pisali o trenerze i szkoleniu:
"Bardzo dobrze przygotowane szkolenie."
"Prawdziwe przykłady z rynku."
"Bardzo rzeczowo, dokładnie przekazana wiedza oparta na doświadczeniu i przykładach. Otwartość i bezpośredniość bez oceniania pomysłów. Forma dyskusji."
"Ciekawe przykłady, duża wiedza. Brakuje mi materiałów po szkoleniu, ale mam nadzieje ze je otrzymamy :)".
Poznaj - Generowanie leadów B2B - porady, wskazówki
Oczywiście materiały szkoleniowe przekazujemy uczestnikom w trakcie szkolenia stacjonarnego i po szkoleniu online w formie e-materiałów. Wszystkich brand managerom, menedżerom marek chcącym nabywać wiedzę i podnosić swoje umiejętności w obszarze brand managemencie zapraszamy na kolejne edycje szkolenia "Zarządzanie Marką (Brand Management", które organizujemy w otwartej i zamkniętej. Polecamy też szkolenia podnoszące pozostałe kompetencje marketingowe. Znajdziecie je w zakładce "szkolenia marketing". Zapraszamy do zapoznania się z ich programami.
Opr.
DB
Brand manager (menedżer marki) podnosi kompetencje - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.