Napisany przez B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. dnia 2020-01-17 12:12:55. Aktualizowano 2025-04-23 01:28:12
Category management (zarządzanie kategorią produktów) to, według najprostszej definicji, strategia zarządzania grupami produktów przez partnerów handlowych, której celem jest maksymalizacja sprzedaży i zysków poprzez kreowanie jak największej wartości dla klientów oraz zaspokojenie ich potrzeb. Przekładając tą nieco akademicką definicję na język praktyki rynkowej możemy zadać sobie wiele pytań dotyczących sposobu funkcjonowania category management-u w organizacji biznesowej. Będą one dotyczyć roli, zadań i kompetencji Category Managera (CatMan-a), sposobu i narzędzi budowania kategorii produktowej (nie zawsze jest to takie oczywiście), metod doboru asortymentu i jego dostawców czy też sposobów wyznaczania celów sprzedażowych dla kategorii.
Kompleksowemu spojrzeniu na proces category management-u (od strategii do wyniku) i praktycznym umiejętnościom, które powinien posiadać i kształcić Category Manager jest poświęcone szkolenie "Category Management (Zarządzanie Kategorią Produktów). Szkolenie dla Category Managerów" przygotowane i prowadzone przez trenera praktyka zarządzania kategorią - Panią Hannę Adamiak.
28 i 29 listopada w Warszawie B&O NAVIGATOR zorganizowała kolejną edycję otwartą szkolenia z category management. Pod koniec zajęć uczestnicy zostali poproszeni, aby w dobrowolnych i anonimowych ankietach dokonać oceny trenera i szkolenia. Oceny dokonywano w skali punktowej od 1 (ocena najniższa) do 5 (ocena najwyższa). Z satysfakcją możemy poinformować, że zarówno trener i szkolenie uzyskał najwyższą możliwą ocenę - 5,00 na 5,00 we wszystkich trzech ocenianych aspektach (wiadomości, przygotowania do zajęć, sposobu prowadzenia szkolenia). Swoje oceny osoby biorące udział w zajęciach uzasadniły następująco:
"Bardzo ciekawie prowadzone szkolenie, dużo przykładów z życia, praktyczne podejście do tematu, dużo wskazówek."
"Dobry kontakt z Trenerką. Trenerka nawiązuje do obecnej sytuacji lub problemu uczestnika w czasie prowadzenia zajęć, aby faktycznie pomóc w pracy. Pyta czego oczekujemy i mamy wpływ na sposób przeprowadzenia szkolenia."
"Bardzo przydatne szkolenie, wyłącznie praktyczne przykłady, nawiązywanie do aktualnej sytuacji zawodowej uczestników, dobra prezentacja, zadania typu "burza mózgów".
Uczestnicy szkolenia z category management-u wskazywali w swoich ankietach na rzeczy, które szczególnie im się podobały i stanowiły wartość szkolenia:
"Analiza SWOT, produkt - rdzeń, ćwiczenia i rozmowy."
"Przykłady z firm, różnych branż oraz możliwości dyskusji o własnych problemach w miejscu zatrudnienia."
"Kompetentny prowadzący, mały zespół, przyjazna atmosfera, wymiana dobrych praktyk."
Cieszymy się, że po raz kolejnych udało się nam spełnić oczekiwania naszych Klientów i przeprowadzić wysoko ocenione i efektywne szkolenie dla category managerów. Wszystkie osoby zainteresowane podniesieniem swoich kompetencji w zakresie zarządzania kategorią produktów zapraszamy do udziału w kolejnych edycjach szkolenia "Category Management (Zarządzanie Kategorią Produktów. Szkolenie dla Category Managerów" w formie otwartej lub zamkniętej. Szczegóły znajdują się na stronie szkolenia. Wystarczy kliknąć w temat szkolenia.
Category management. Szkolenie na 5 - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.