Napisany przez M-S-M dnia 2010-02-22 15:51:30. Aktualizowano 2024-06-06 02:13:27
W PROGRAMIE (10:00-16:00)
Strategiczna rola Internetu w działalności marketingowej przedsiębiorstw turystycznych
- tendencje zachodzące na najbardziej rozwiniętych rynkach turystycznych, a także w coraz większym zakresie w Polsce, wskazują, że Internet staje się obecnie jednym z najważniejszych czynników określających sposób prowadzenia działalności marketingowej przez przedsiębiorstwa turystyczne
- wywiera on bardzo istotny wpływ nie tylko na dystrybucję, ale również na pozostałe elementy marketing mix, stanowiąc jeden z kluczowych czynników kształtujących przewagę konkurencyjną
- strategiczna rola Internetu stwarza więc imperatyw stałego poszerzania wiedzy dotyczących technik i narzędzi na nim opartych oraz czynników zewnętrznych wpływających na efektywność jego wykorzystania
Mirosław Nalazek
Systemy rezerwacji on line na stronach (witrynach) internetowych:
- sposoby integracji ofert specjalnych z system rezerwacji online
- możliwości sprzedaży usług dodatkowych (wycieczki, oferta SPA, inne specjalistyczne usługi podwyższające wartość rezerwacji)
- dodatkowe moduły związane z systemami rezerwacji online (systemy dla klientów biznesowych, systemy lojalnościowe)
- formy płatności, sposoby rozliczenia z klientem
- bezpieczeństwo
- integracja z systemami PMS
- administrowanie systemem, możliwości generowania statystyk rezerwacji hotelowych
Łukasz Kidoń, Wirtualny Turysta
Rynek hoteli w Polsce:
- Charakterystyka rynku noclegowego w Polsce: liczba obiektów, rozmieszczenie, kategoryzacja, specyfika
- Jednostki zespolonego działania w hotelarstwie, czyli sieci, hotelowe grupy kapitałowe i porozumienia marketingowe na polskim rynku hoteli
- Sposoby prowadzenia akcji marketingowych i pozyskiwania gości przez funkcjonujące na polskim rynku grupy i pojedyncze obiekty
Andrzej Szafrański, Instytut Hotelarstwa
Jak zbudować efektywną stronę internetową hotelu?
- Jak przedstawić ofertę hotelu w Internecie?
- Funkcjonalność współczesnych stron hotelowych
- Mechanizmy rezerwacyjne i ich integracja
- Podejście do tworzenia projektu graficznego
- Nowoczesne technologie wykonania stron
- Kontrola jakości wykonania
- Promocja i analiza skuteczności strony
Marcin Dragan, Managing Director, PROFITROOM
Prezentacja firmowa.
Strategia marketingowa hoteli w Internecie:
- Wizytówka hotelu czy kanał komunikacji – rola i kluczowe elementy skutecznej strony www
- Internetowe ścieżki dotarcia z ofertą do klienta - koszty a korzyści
- Strona www a revenue management w kontekście typu, wielkości i lokalizacji hotelu
Jacek Piasta, Instytut Hotelarstwa
Profesjonalne stosowanie systemów IT przy określaniu funkcji usługowych hoteli i obiektów turystycznych - na etapie ich projektowania.
Piotr Szpytma, Micros-Fidelio
Ochrona danych osobowych klientów. Odpowiedzialność związana z przetwarzaniem danych osobowych.
Podstawy prawne ochrony danych osobowych
Rodzaje danych osobowych przetwarzanych w usługach turystycznych
Podstawowe obowiązki zakresie ochrony danych osobowych
Zabezpieczenie danych osobowych
dr Grzegorz Sibiga, Instytut nauk Prawnych PAN
Koszt udziału jednej osoby:
- 420 zł + 22% VAT - zgłoszenia do 11 marca dla przedstawicieli hoteli, SPA, ośrodków wypoczynkowych, biur podróży
- 550 zł + 22% VAT - zgłoszenia od 12 marca dla przedstawicieli hoteli, SPA, ośrodków wypoczynkowych, biur podróży
- 900 zł + 22% VAT - dla przedstawicieli firm z sektora IT
Powyższy koszt obejmuje: udział w obradach, materiały konferencyjne, poczęstunek w przerwie w obradach.
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
www.centrumpr.com.pl/formularz_hotele.pdf
Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o., Kontakt: pr@cpi.com.pl
Technologie internetowe w praktyce hoteli, spa, biur podróży - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.