W GO4EXCX pomagamy zrozumieć waszego współczesnego klienta, odnieść się do jego uczuć i potrzeb oraz zdobyć przewagę konkurencyjną jako zespół i organizacja.
Nasze warsztaty mogą sprawić, że wasz zespół będzie miał ten sam cel, czyli zrozumienie współczesnego skomplikowanego klienta.
Poznacie sposoby jak do niego dotrzeć, co jest dla niego ważne i w międzyczasie będziecie dbać również o swoje relacje w zespole, ponieważ zdobywanie zaufania klienta to nie praca dla jednostki, a dla całego zespołu!
Naszym celem jest:
Wzmocnienie Podejścia Doświadczenia Klienta (CX) w ZespoleGO 4 EX CXJednodniowe warsztaty prowadzone w formie gry i burzy mózgów, w której gracze ćwiczą aspekty związane z CX - Doświadczeniem Klienta. |
|
Odblokuj Kreatywność w Podejściu Doświadczenia Klienta w swoim ZespoleGO 4 EX CXNasze kreatywne warsztaty są idealne dla zespołów, które są zaznajomione z tematyką CX i potrzebują odświeżyć swoje informacje oraz podkręcić kreatywność, aby lepiej zrozumieć swoich klientów. |
Wzmocnienie Podejścia Doświadczenia Klienta (CX) w ZespoleGO 4 EX CXJednodniowe warsztaty prowadzone w formie gry i burzy mózgów, w której uczestnicy ćwiczą aspekty związane z CX - Doświadczeniem Klienta. |
|
Odblokuj Kreatywność w Podejściu Doświadczenia Klienta w swoim ZespoleGO 4 EX CXNasze kreatywne warsztaty są idealne dla zespołów, które są zaznajomione z tematyką CX i potrzebują odświeżyć swoje informacje oraz podkręcić kreatywność, aby lepiej zrozumieć swoich klientów. |
GO 4 EX CX, Firma szkoleniowa Nowy Sacz
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.