Coachingowy styl zarządzania jest sztuką osiągania rezultatów za pomocą rozmowy. Dzięki niej ludzie odnajdują siłę, żeby postawić sobie cele, o których do tej pory nawet nie mieli odwagi marzyć. Sztuka polega na tym, że ludzie zdobywają się na działania, które do tej pory były poza ich zasięgiem.
W coachingowym stylu zarządzania chodzi o to, aby pracownik świadomie przyjmował odpowiedzialność za rezultaty, aby budować większe zaangażowanie, pro aktywność. Ten styl jest zaproszeniem pracownika do rozwoju. Coachingowy styl zarządzania ukierunkowany jest na cel i rezultat.
Zapraszamy do pierwszej refleksji:
Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:
► Posiądziesz umiejętność przesuwanie uwagi pracownika z problemu na rozwiązanie, przekształcania problemu w wyzwanie i skupieniu całej energii pracownika na osiąganiu założonych celów
► Uzyskasz zorientowanie pracowników na wspólny cel- pracownicy będą potrafili utożsamiać cel organizacji z celami indywidualnymi
► Udoskonalisz komunikację wewnętrzną
► Osiągniesz poprawę świadomość pracowników, jakie są ich zasoby i możliwości
► Zbudujesz optymalną relację menedżer-coach z podwładnymi
► Dowiesz się, co robią liderzy, aby wprowadzić ten styl w życie.
► Poznasz umiejętności lidera przyjmującego coachingowy styl zarządzania.
► Dowiesz się, kiedy i w jaki sposób motywować.
► Efektywniej wykorzystasz potencjał pracowników
► Sprawisz, że pracownicy będą przyjmować odpowiedzialności za postawione cele powierzone zadania
Korzyści dla kierowanego zespołu (organizacji) z wprowadzenia tego stylu:
► Wzmocnienie motywacje zespołu
► Wzrost zaangażowania, pro aktywności
► Wzrost poczucie firmowej wspólnoty
► Wzrost efektywności pracy całego zespołu (całej organizacji)
► Poprawa relacji pomiędzy pracownikami
Adresaci szkolenia:
Kurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać i stawać skuteczniejszymi przywódcami oraz budować zespoły mocno skoncentrowane na realizacji postawionych celów, a w szczególności do:
► Przedstawicieli wyższej i średniej kadry menedżerskiej,
► Liderów zespołów i kierowników projektów, superwizorów
► Menedżerów odpowiedzialnych za wdrażanie zmian organizacyjnych,
► Kierowników świeżo awansowanych lub przygotowujący się do objęcia nowego
stanowiska
Cele szkolenia:
► Rozwijanie umiejętności z zakresu coachingowego stylu zarządzania
► Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób wykorzystywać umiejętności wykorzystywane w prowadzeniu coachingu w zarządzaniu
► Wykształcenie u uczestników pozytywnego nastawienia do coachingowego stylu zarządzania poprzez uświadomienie im korzyści
► Uczestnicy poznają i przećwiczą umiejętności wykorzystywane w coachingowym stylu zarządzania
► 40% Teorii 60% praktycznych ćwiczeń
► Małe grupy 6-12 osób
► Doświadczony trener
Narzędzia, które poznasz podczas kursu:
► Model GROW (cel, fakty, możliwości, opcje działania)
► Model delegowania
► Modele zarządzania
► Mocne pytania
► Techniki słuchania
► Motywowanie i inspirowanie
► Rozmowa, która znaczy
Doświdczony trener:
Ewelina Zdzieszyńska- certyfikowany trener biznesu, coach, pedagog
Specjalizuje się w projektach związanych z rozwijaniem i doskonaleniem umiejętności coachongowych, prowadzi szkolenia z zakresu coachingowego stylu zarządzania, projekty dedykowane dla kadry menedżerskiej. W tracie realizacji programu certyfikacyjnego coacha w Nobel Manhattan Polska. Pracowała na stanowisku trenera w firmie Centrum Informatyki Grupy PZU S.A, gdzie odpowiedzialna była za prowadzenie sesji coachingowych z pracownikami. Pracując w firmie Medicover na stanowisku trenera odpowiedzialna była za przygotowanie i prowadzenie projektu mającego na celu rozwój kultury coachingowej w firmie. W ramach projektu realizowała szkolenia z zakresu coachingu, który odbiorcami byli menedżerowie. Jako trener i menedżer Działu Szkoleń w firmie Sygma Bank odpowiedzialna była za przygotowanie i prowadzenie szkoleń dla kadry kierowniczej z zakresu coachingu. Prowadzi zajęcia w Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania im. gen. Jerzego Ziętka na kierunku: Coaching jako efektywne wsparcie nowoczesnego zarządzania
Realizowała projekty szkoleniowe rozwijające umiejętności coachingowe min. dla
następujących Klientów:
Wprowadzenie do coachingowego stylu zarządzania
Style przywództwa
Zarządzanie w stylu coachingowym
Pytania, którą rodzą refleksje, działanie, motywacje itd.
Słuchanie
Motywowanie w stylu coachingowym
Delegowanie w stylu coachingowym
Feedback w stylu coachingowym
Model GROW jako narzędzie do rozwijanie potencjału, oceny pracy, wsparcia przy realizacji zadań
Ewaluacja
Współpracowaliśmy między innymi z:
- Orange Polska
- Coca Cola
- PZU
- Grupa Lotos
- Amplico Life
- Lafarge
- FM GROUP
- Fiat AutoPoland
- KIA Motors Polska
- Impel S.A
- Otawa Group. Sp.j.
- Meble BRW
- Sygma Bank
- Inicjatywa Mikro Sp. z.o.o
- E-Commerce Services Sp. z o.o. grupa Empik
- Continuum Care
- Cementownia Kraków
- Salony Krzysztof
- Wojewódzki urząd pracy w Olsztynie
- Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki NFZ
- Pomorskie Forum na rzecz Wychodzenia z Bezdomności
- Impuls Szkolenia-
- Emotion, Szkolenia, Doradztwo, Coaching
- ADEX - Biuro Tłumaczy
Opis metodyki szkolenia
• Publiczne prezentacje
• Nagrania video i audio
• Mini wykłady
• Symulacje
• Scenki
• Dyskusje grupowe
• Studium przypadku
Czas trwania kursu: Dni 2 / godzin 16
Zakres usług wchodzących w szkolenie coaching:
UWAGA!- szkolenia zamknięte
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju.
Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana z Klientem - prosimy o kontakt, przygotujemy indywidualną ofertę dla Państwa.
Pełna informacja na stronie:
Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami. |
|
Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług |
|
Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy. |
|
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUKurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać. |
|
Zarządzanie Zmianą -rola i zadania menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany. -2 dniowe warszWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.► zapewni wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zmianą |
|
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów |
|
Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy. |
|
Jak Komunikować sie z pracownikami, aby realizowali Wyznaczone Cele? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do osób kierujących zespołami. |
|
Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)WSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami. |
|
Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. |
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania. |
|
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztatyWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania. |
|
Zarządzanie zespołem szkolenieWSTRONEROZWOJUCele szkolenia:► Poznanie cech efektywnego zespołu oraz charakterystyki procesów grupowych► Rozwijanie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i utrudniających realizację celów zespołu► Identyfikowanie własnych predyspozycji w zakresie |
|
Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. |
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne, Szkolenie Zarządzanie, Coachingowe, w przedsiębiorstwie, w biznesie, menedżerski, menedżerskie, kierownicze, . zamkniete
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.