Szkolenie komunikacja interpersonalna obejmuje szereg zagadnień dotyczących komunikacji interpersonalnej, pomagających zrozumieć co dzieje się między ludźmi w trakcie wymiany informacji. W głównej mierze koncentruje się na ćwiczeniach związanych z precyzją oraz zrozumiałością przekazu zarówno wtedy, gdy się go "wysyła" jak i "odbiera".
Kurs ukazuje też siłę wpływania na innych poprzez umiejętne dostosowanie komunikatu do odbiorcy. Warsztat komunikacja interpersonalna obejmuje również zagadnienia teoretyczne i praktyczne dotyczące rozumienia i rozwiązywania konfliktów spowodowanych zakłóceniami w komunikacji.
Uczestnicy poznają następujące zagadnienia: przekazywanie informacji
w sposób zrozumiały, świadomość roli przekazu werbalnego i niewerbalnego, przedstawianie informacji w sposób precyzyjny, klarowny, przejrzysty i spójny, korzystanie z przykładów, agendy, tabel, diagramów, piktogramów, świadome stosowanie argumentacji i kontrargumentacji, aktywne słuchanie ze zrozumieniem, świadomość postawy pro aktywnej w komunikacji ( m.in. inicjowanie dialogu), parafrazowanie i klaryfikacja mające na celu upewnienie się, czy przekaz został poprawnie zrozumiany, umiejętność dopasowania komunikatu do odbiorcy, znajomość własnego stylu komunikacji, znajomość barier i zakłóceń w komunikacji społecznej, wczesne rozpoznawanie sygnałów konfliktu, praktyczna znajomość efektywnych technik rozwiązywania i wykorzystywania konfliktów, większa świadomość siebie w relacjach interpersonalnych.
Uzyskane umiejętności:
Program szkolenia komunikacja interpersonalna
1. Czym jest komunikacja interpersonalna
2. Typy osobowości a styl komunikacji
Test osobowości Hartmana w kontekście potrzeb i przeszkód poszczególnych Uczestników w komunikacji
3. Poznanie swojego stylu komunikacji
4. Komunikacja niewerbalna
5. Bariery w komunikacji społecznej i ich przezwyciężanie
6. Słuchanie jako element komunikacji
7. Elementy asertywności w komunikacji
8. Konflikty jako skutek trudności w komunikacji
9. Wywieranie wpływu na innych poprzez komunikację
Informacje organizacyjne:
Ilość godzin szkolenia: 12 godzin / 2dni
Godziny szkolenia: 9:15-15:15
Miejsce szkolenia: Łódź, ul Piotrkowska 125 – KM Studio - szkolenia
Więcej informacji na temat szkolenia komunikacja interpersonalna znajdziecie Państwo na stronie https://www.kmstudio.com.pl/szkolenia/szkolenie-komunikacja-interpersonalna/
Inteligencja emocjonalna jako skuteczne narzędzie w kontaktach międzyludzkichKM Studio - szkoleniaSzkolenie Inteligencja Emocjonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi (klienci, współpracownicy, bliscy). |
|
Automotywowanie – jak odnaleźć motywację do codziennych zadań - szkolenie automotywacjiKM Studio - szkoleniaKurs ma na celu zwiększenie świadomości dotyczącej celów, wartości i mechanizmów własnego działania. Dzięki ćwiczeniom u Uczestników następuje poprawa sprawności i efektywności zawodowej, potrafią oni rozpoznawać potencjalne źródła konfliktów. |
|
Prezentacja i autoprezentacja podczas wystąpień publicznychKM Studio - szkoleniaSzkolenie autoprezentacja zawiera element nagrywania swoich wystąpień na video oraz późniejszej analizy materiału, aby w kolejnych wystąpieniach lepiej modulować głos, mówić ładniejszym językiem, odpowiednio dobrać ubiór. |
|
Sztuka dyskusjiKM Studio - szkoleniaCelem szkolenia sztuka dyskusji jest nauczenie jasnego prezentowania swoich poglądów, skutecznego przekonywania do swoich argumentów a także technik wywierania wpływu ułatwiających obronę przez atakami rozmówców. |
|
Stres jak sobie z nim radzić i jak z niego korzystaćKM Studio - szkoleniaSzkolenie stres obejmuje zagadnienie świadomego formułowania celu i planowania zadań w odniesieniu do własnych wartości, elementy inteligencji emocjonalnej związanej z panowaniem nad lękiem. |
|
Praca w zespole - praca zespołowaKM Studio - szkoleniaSzkolenie jest przeznaczone dla osób, które współpracują z zespołem ( albo jako kadra zarządzająca albo jako współpracownicy). Celem szkolenia jest praktyczna nauka umiejętności społecznych potrzebnych do pracy w zespole. |
|
Coaching w zarządzaniuKM Studio - szkoleniaSzkolenie coaching w zarządzaniu ma na celu zainspirowanie Uczestników do przyjęcia postawy coachingowej wobec swoich pracowników po to aby pomóc im przejąć inicjatywę w działaniu oraz stworzyć przestrzeń do pełnego realizowania celów biznesowych. |
|
Zarządzanie stresem - stres jak z niego korzystać i jak sobie z nim radzićKM Studio - szkoleniaSzkolenie rozpoczyna się od stworzenia mapy sytuacji stresowych przez każdego uczestnika po to, by przez cały kurs pracować na materiale specyficznym dla każdej osoby. |
|
dotNET / .NET (C#, Windows Forms, ADO.NET, ASP.NET) - wprowadzenie do programowaniaKM Studio - szkoleniaSzkolenie dotNET (C#, Windows Forms, ADO.NET, ASP.NET) przeznaczone jest dla osób pragnących zdobyć wiedzę na temat języka .NET. Szkolenie dot.NET ma na celu pokazanie korzyści wynikających ze stosowania tego języka na potrzeby aplikacji pod systemy |
|
Symfonia Premium Handel - KM Studio - profesjonalne szkoleniaKM Studio - szkoleniaSzkolenie Symfonia Premium Handel przeznaczone jest dla osób chcących poznać i usprawnić swoją pracę w zakresie gospodarki magazynowej i sprzedaży za pomocą programu Symfonia Premium – Handel. |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Komunikacja interpersonalna skuteczne przekazywanie i odbiór informacji, Szkolenie Biznesowe, Interpersonalne, kompetencje biznesowe, asertywność, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, komunikacja wewnętrzna, Łódź. otwarte
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.