Na szkoleniu poruszymy m.in. zagadnienia, takie jak: komunikacja werbalna, komunikacja niewerbalna, komunikacja interpersonalna w firmie, komunikacja w zespole, efektywna komunikacja, jak poprawić umiejętności komunikacyjne, styl komunikacji, „trudny rozmówca”, bariery w komunikacji, błędy komunikacyjne, jak dostosować komunikat do odbiorcy, aktywne słuchanie, udzielanie informacji zwrotnej, komunikacja w pracy zdalnej.
Dobra komunikacja interpersonalna (offline i online) to podstawa efektywnej współpracy. W dzisiejszych czasach, kiedy zespoły coraz częściej komunikują się zdalnie, zagadnienia te budzą jeszcze większe wątpliwości. Niejednokrotnie identyfikacja błędów i poprawa drobnych elementów w tym zakresie znacząco wpływa na jakość wykonywanych obowiązków zawodowych czy wynik pracy zespołów roboczych. Skuteczna i jasne przekazywanie komunikatów oraz aktywne słuchanie to także cenne umiejętności w życiu prywatnym.
Cele szkolenia:
Korzyści ze szkolenia:
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
Uczestnicy nabędą umiejętności:
Adresaci szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób dążących do poprawy umiejętności komunikacyjnych. Warsztat jest wartościowy zarówno dla członków zespołu, jak i liderów, a także osób pracujących z klientem wewnętrznym czy zewnętrznym.
Metody szkoleniowe:
Mini wykład prowadzącego, praktyczne ćwiczenia indywidualne oraz w grupach, dyskusje na forum, symulacje, scenki.
Szkolenia realizujemy w formie online, hybrydowej lub stacjonarnej - w zależności od szkolenia i bieżącej sytuacji związanej z pandemią. Niezależnie od formy realizacji - zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki. Nie nagrywamy szkoleń. Pomagamy w kwestiach technicznych.
>> W celu uzyskania pełnych informacji o tym szkoleniu zapraszamy na naszą stronę internetową: https://www.jgt.pl/szkolenia,skuteczna-komunikacja-kik.html
Skuteczna windykacja należności w aspekcie prawnym i negocjacyjnymJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie składa się z części prawnej, która zajmuje ok. 3/4 czasu szkolenia oraz części ćwiczeniowej - 1/4 czasu szkolenia. |
|
Składniki kosmetyczne - uregulowania prawne i trendy marketingoweJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie, na którym omówimy wymagania prawne oraz zasady prawidłowego stosowania składników kosmetycznych w recepturach produktów kosmetycznych. |
|
Kosmetyki – sprzedaż, oznakowanie, reklama. Obowiązki podmiotów zaangażowanych w obrót kosmetykami.J.G.Training szkolenia specjalistyczne1 stycznia 2019 roku weszła w życie nowa ustawa o produktach kosmetycznych, uchwalona przez Sejm 4 października 2018. Nowe prawo nakłada nowe obowiązki na przedsiębiorców i wprowadza kary pieniężne. |
|
Stosowanie procedury uproszczonej w obsłudze celnejJ.G.Training szkolenia specjalistycznePodczas szkolenia omawiamy zagadnienia: rodzaje procedur uproszczonych, jak uzyskać pozwolenie na korzystanie z procedury uproszczonej, obowiązek zabezpieczenia majątkowego, miejsca uznane, wpis do rejestru zgłaszającego. |
|
Komunikacja interpersonalna - warsztaty efektywnej komunikacjiJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie skierowane jest do wszystkich osób dążących do zwiększenia umiejętności w obszarze komunikacji. |
|
Odporność psychiczna– jak dbać o siebie w trudnej sytuacjiJ.G.Training szkolenia specjalistyczneCelem szkolenia jest poznanie czym jest odporność psychiczna i jak ją wzmacniać, aby lepiej radzić sobie z trudnymi emocjami i zmianami. |
|
Warsztaty Design Thinking – jak wychodzić poza schemat i szukać nowych rozwiązańJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSkąd wziąć nowe pomysły? Jak wymyślić rozwiązanie, które sprawdzi się w praktyce i przyniesie oczekiwany efekt, a nie tylko pozostanie być może innowacyjnym, ale bezużytecznym projektem? Metoda Design Thinking ma w tym pomóc. |
|
Emisja głosu – profesjonalny trening pracy z głosemJ.G.Training szkolenia specjalistyczneGłos to dla wielu z nas narzędzie pracy. To od jego siły, barwy i tonu zależy często jak zostaniemy odebrani przez innych – zarówno klientów jak i współpracowników, przełożonych, podwładnych. |
|
Wystąpienia publiczne - online i offlineJ.G.Training szkolenia specjalistyczneWystąpienia publiczne są dla wielu osób bardzo trudne. Powodów jest wiele - po pierwsze trema, po drugie konieczność zainteresowania audytorium, do niełatwych zadań należy także umiejętność doboru tematu i technik prezentacji. |
|
FEEDBACK, A MOŻE FEEDFORWARD – informacja zwrotna jako narzędzie menedżeraJ.G.Training szkolenia specjalistyczneNa szkoleniu dowiedzą się Państwo: jak udzielać feedback, jak konstruować i przyjmować informację zwrotną, co to feedforward i jak go wykorzystać. Jak udzielać informacji zwrotnej w sposób konstruktywny, motywujący i przynoszący korzyści pracownikowi |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Komunikacja interpersonalna - warsztaty efektywnej komunikacji, Szkolenie Interpersonalne, Coachingowe, w biznesie, rozwój osobisty, menedżerski, asertywność, efektywna komunikacja, radzenie sobie ze stresem, online. otwarte
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.