Szkolenie Coaching jako narzędzie wspierania ludzi pozwala poznać metodę coachingu i zrozumieć istotę tej formy pracy. Jest pierwszym krokiem w procesie stawania się osobą wspierającą lub towarzyszącą klientom w rozwoju. Szkolenie umożliwia zrozumienie procesowości coachingu, roli coacha i coachee oraz specyfikę relacji pozbawionej elementu oceny. Kurs jest okazją do nauczenia się korzystania z podstawowych narzędzi coachingowych pozwalających wejść w relację i rozmawiać z Klientem o celu a nie o problemie.
Uczestnicy szkolenia poznają też zasady i formalności, które są przydatne
w prowadzeniu coachingu w ramach organizacji. Kursanci pracują nad następującymi zagadnieniami: czym jest coaching a czym nie jest, różnica miedzy coachingiem wewnątrz organizacji a coachingiem niezależnym od niej, specyfika myślenia coachingowego, rola coacha i osoby coachowanej, rodzaje coachingu, dla kogo w jakiej sytuacji który z nich jest najlepszy, różnica między coachingiem a innymi formami rozwoju osobistego np. mentoringiem, terapią, konsultingiem itd..
Uczestnicy zyskują umiejętność: przygotowania się do rozmowy coachingowej, zawarcia kontraktu z osobą coachowaną, przeprowadzenia sesji coachingu, przygotowania raportu z coachingu i zastosowania w praktyce wybranych narzędzi coachingowych.
Uzyskane umiejętności po szkoleniu:
- wie czym jest coaching w przeciwieństwie do innych form wspierania ludzi w rozwoju
- rozumie na czym polega proces coaching
- wie na czym polega rola coacha w procesie rozwoju
- zna zasady postępowania zgodnie ze sztuką
- zna zasady etyczne coaching
- potrafi poprowadzić rozmowę w oparciu o cel a nie problem
- potrafi wraz z Klientem poprawnie sformułować cel
- potrafić wyznaczyć wartość główną, czyli motywator Klienta
- potrafi zastosować kilka podstawowych narzędzi coachingowych diagnostycznych, np. koła
- wie jak zawrzeć kontrakt z klientem
- wie jak prowadzić coaching w oparciu o model R. DIltsa
Program szkolenia coaching jako narzędzie wspierania ludzi w rozwoju
I. Coaching - zagadnienie i proces prowadzenia
- zawarcie kontraktu
- ustalanie celów coachingu: cele Klienta, coacha i sponsora
- testy osobowości jako wstęp do pracy coachingowej - na przykładzie testu MBTI ( Myers- Briggs)
- narzędzia coachingu: wizualizacja celu, mocne strony klienta, pytania coachingowe, zadania domowe, afirmacje, przykłady zadań coachingowych
7. Przebieg sesji
8. Trudne sytuacje: opór Klienta, pozorny entuzjazm, brak kroku do przodu - dlaczego się pojawiają i jak sobie z nimi radzić
9. Jak pisać raport z coachingu
II. Osoba coacha
1. Zadania coacha i jego zakres odpowiedzialności
2. Szkoły i szkolenia dla przyszłych coachów
III. Klient coachingu
1. Dla kogo jest coaching?
Informacje organizacyjne:
Ilość godzin szkolenia: 12 godzin / 2dni
Godziny szkolenia: 9:15-15:15
Miejsce szkolenia: Łódź, ul Piotrkowska 125 – KM Studio - szkolenia
Więcej informacji na temat szkolenia uzyskacie Państwo na stronie
https://www.kmstudio.com.pl/szkolenia/szkolenie-coaching/
Inteligencja emocjonalna jako skuteczne narzędzie w kontaktach międzyludzkichKM Studio - szkoleniaSzkolenie Inteligencja Emocjonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi (klienci, współpracownicy, bliscy). |
|
Automotywowanie – jak odnaleźć motywację do codziennych zadań - szkolenie automotywacjiKM Studio - szkoleniaKurs ma na celu zwiększenie świadomości dotyczącej celów, wartości i mechanizmów własnego działania. Dzięki ćwiczeniom u Uczestników następuje poprawa sprawności i efektywności zawodowej, potrafią oni rozpoznawać potencjalne źródła konfliktów. |
|
Prezentacja i autoprezentacja podczas wystąpień publicznychKM Studio - szkoleniaSzkolenie autoprezentacja zawiera element nagrywania swoich wystąpień na video oraz późniejszej analizy materiału, aby w kolejnych wystąpieniach lepiej modulować głos, mówić ładniejszym językiem, odpowiednio dobrać ubiór. |
|
Sztuka dyskusjiKM Studio - szkoleniaCelem szkolenia sztuka dyskusji jest nauczenie jasnego prezentowania swoich poglądów, skutecznego przekonywania do swoich argumentów a także technik wywierania wpływu ułatwiających obronę przez atakami rozmówców. |
|
Stres jak sobie z nim radzić i jak z niego korzystaćKM Studio - szkoleniaSzkolenie stres obejmuje zagadnienie świadomego formułowania celu i planowania zadań w odniesieniu do własnych wartości, elementy inteligencji emocjonalnej związanej z panowaniem nad lękiem. |
|
Praca w zespole - praca zespołowaKM Studio - szkoleniaSzkolenie jest przeznaczone dla osób, które współpracują z zespołem ( albo jako kadra zarządzająca albo jako współpracownicy). Celem szkolenia jest praktyczna nauka umiejętności społecznych potrzebnych do pracy w zespole. |
|
Coaching w zarządzaniuKM Studio - szkoleniaSzkolenie coaching w zarządzaniu ma na celu zainspirowanie Uczestników do przyjęcia postawy coachingowej wobec swoich pracowników po to aby pomóc im przejąć inicjatywę w działaniu oraz stworzyć przestrzeń do pełnego realizowania celów biznesowych. |
|
Zarządzanie stresem - stres jak z niego korzystać i jak sobie z nim radzićKM Studio - szkoleniaSzkolenie rozpoczyna się od stworzenia mapy sytuacji stresowych przez każdego uczestnika po to, by przez cały kurs pracować na materiale specyficznym dla każdej osoby. |
|
dotNET / .NET (C#, Windows Forms, ADO.NET, ASP.NET) - wprowadzenie do programowaniaKM Studio - szkoleniaSzkolenie dotNET (C#, Windows Forms, ADO.NET, ASP.NET) przeznaczone jest dla osób pragnących zdobyć wiedzę na temat języka .NET. Szkolenie dot.NET ma na celu pokazanie korzyści wynikających ze stosowania tego języka na potrzeby aplikacji pod systemy |
|
Symfonia Premium Handel - KM Studio - profesjonalne szkoleniaKM Studio - szkoleniaSzkolenie Symfonia Premium Handel przeznaczone jest dla osób chcących poznać i usprawnić swoją pracę w zakresie gospodarki magazynowej i sprzedaży za pomocą programu Symfonia Premium – Handel. |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
kurs- Coaching jako narzędzie wspierania ludzi w rozwoju, Szkolenie Biznesowe, Coachingowe, umiejętności osobiste, zarządzanie zespołem, kompetencje biznesowe, w biznesie, menedżerski, Łódź. otwarte
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.