Negocjacje w biznesie - szkolenie. Skuteczne techniki i taktyki negocjacyjne
Na szkoleniu dowiesz się i przećwiczysz: jakie są rodzaje negocjacji, jakie są strategie negocjacyjne, jakie są psychologiczne podstawy negocjacji, jak komunikować się w negocjacji, jak przygotować się do negocjacji, jak prowadzić negocjacje.
Negocjacje niejednokrotnie kojarzą się z procesem, prowadzonym za zamkniętymi drzwiami wielkich międzynarodowych korporacji. Jest to jednak kompetencja, której rozwój może nas bardzo wzmocnić, zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Dzięki umiejętności negocjowania możemy osiągać efektywniej swoje cele biznesowe lub prywatne, przy zachowaniu dobrych relacji z partnerem negocjacyjnym, w myśl reguły „win-win”.
Cel szkolenia:
Celem warsztatu jest przygotowanie uczestników do samodzielnego i skutecznego prowadzenia negocjacji i do wykorzystywania umiejętności negocjacyjnych oraz świadomego stosowania technik negocjacyjnych w swojej codziennej pracy – w wykonywaniu zadań przez pracowników na każdym szczeblu, a także przez liderów i przedsiębiorców.
Korzyści ze szkolenia:
W trakcie warsztatu uczestnicy nabędą wiedzę i kompetencje, które pozwolą prowadzić skuteczne negocjacje, które będą przebiegać zgodnie z ich intencją.
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
Uczestnicy nabędą umiejętności:
Adresaci szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które w swojej pracy wykorzystują negocjacje - handlowców, sprzedawców, przedsiębiorców, kadrę kierowniczą, menedżerów zespołów.
Metody szkoleniowe:
Mini wykład, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusja.
Szkolenia realizujemy w formie online, hybrydowej lub stacjonarnej - w zależności od szkolenia i bieżącej sytuacji związanej z pandemią. Niezależnie od formy realizacji - szkolenie prowadzone jest w całości w sposób warsztatowy, stale aktywizujący uczestników do bieżącego, praktycznego wykorzystywania zdobywanej wiedzy oraz poszerzania zakresu swoich umiejętności negocjacyjnych. Nie nagrywamy szkoleń. Pomagamy w kwestiach technicznych.
>> W celu uzyskania pełnych informacji o tym szkoleniu zapraszamy na naszą stronę internetową: https://www.jgt.pl/szkolenia,negocjacje-w-biznesie-nbm.html
Skuteczna windykacja należności w aspekcie prawnym i negocjacyjnymJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie składa się z części prawnej, która zajmuje ok. 3/4 czasu szkolenia oraz części ćwiczeniowej - 1/4 czasu szkolenia. |
|
Składniki kosmetyczne - uregulowania prawne i trendy marketingoweJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie, na którym omówimy wymagania prawne oraz zasady prawidłowego stosowania składników kosmetycznych w recepturach produktów kosmetycznych. |
|
Kosmetyki – sprzedaż, oznakowanie, reklama. Obowiązki podmiotów zaangażowanych w obrót kosmetykami.J.G.Training szkolenia specjalistyczne1 stycznia 2019 roku weszła w życie nowa ustawa o produktach kosmetycznych, uchwalona przez Sejm 4 października 2018. Nowe prawo nakłada nowe obowiązki na przedsiębiorców i wprowadza kary pieniężne. |
|
Stosowanie procedury uproszczonej w obsłudze celnejJ.G.Training szkolenia specjalistycznePodczas szkolenia omawiamy zagadnienia: rodzaje procedur uproszczonych, jak uzyskać pozwolenie na korzystanie z procedury uproszczonej, obowiązek zabezpieczenia majątkowego, miejsca uznane, wpis do rejestru zgłaszającego. |
|
Komunikacja interpersonalna - warsztaty efektywnej komunikacjiJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie skierowane jest do wszystkich osób dążących do zwiększenia umiejętności w obszarze komunikacji. |
|
Odporność psychiczna– jak dbać o siebie w trudnej sytuacjiJ.G.Training szkolenia specjalistyczneCelem szkolenia jest poznanie czym jest odporność psychiczna i jak ją wzmacniać, aby lepiej radzić sobie z trudnymi emocjami i zmianami. |
|
Warsztaty Design Thinking – jak wychodzić poza schemat i szukać nowych rozwiązańJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSkąd wziąć nowe pomysły? Jak wymyślić rozwiązanie, które sprawdzi się w praktyce i przyniesie oczekiwany efekt, a nie tylko pozostanie być może innowacyjnym, ale bezużytecznym projektem? Metoda Design Thinking ma w tym pomóc. |
|
Emisja głosu – profesjonalny trening pracy z głosemJ.G.Training szkolenia specjalistyczneGłos to dla wielu z nas narzędzie pracy. To od jego siły, barwy i tonu zależy często jak zostaniemy odebrani przez innych – zarówno klientów jak i współpracowników, przełożonych, podwładnych. |
|
Wystąpienia publiczne - online i offlineJ.G.Training szkolenia specjalistyczneWystąpienia publiczne są dla wielu osób bardzo trudne. Powodów jest wiele - po pierwsze trema, po drugie konieczność zainteresowania audytorium, do niełatwych zadań należy także umiejętność doboru tematu i technik prezentacji. |
|
FEEDBACK, A MOŻE FEEDFORWARD – informacja zwrotna jako narzędzie menedżeraJ.G.Training szkolenia specjalistyczneNa szkoleniu dowiedzą się Państwo: jak udzielać feedback, jak konstruować i przyjmować informację zwrotną, co to feedforward i jak go wykorzystać. Jak udzielać informacji zwrotnej w sposób konstruktywny, motywujący i przynoszący korzyści pracownikowi |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Negocjacje w biznesie - szkolenie. Skuteczne techniki i taktyki negocjacyjne, Szkolenie Menedżerskie, Zarządzanie, sprzedaż/handlowe, negocjacje, interpersonalne, negocjacje, menedżerskie, zarządzanie klientem, online. otwarte
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.