Procedury i standardy obsługi pacjentów z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami – szkolenie dla placówek medycznych
Szkolenie 1-dniowe
Podczas szkolenia omówimy zagadnienia: podnoszenie jakości obsługi pacjenta, obsługa pacjenta z niepełnosprawnością, komunikacja z osobami ze szczególnymi potrzebami, procedury i standardy obsługi pacjenta, savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnością, obsługa osób ze szczególnymi potrzebami, zasady kontaktu z osobami z różnymi typami niepełnosprawności/szczególnymi potrzebami.
Przyjazna obsługa pacjentów – każdej osoby, w tym z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami – to ważne zadanie stojące przed placówkami medycznymi. Z jednej strony wynika z przepisów prawnych, w ramach których podmioty publiczne są zobowiązane do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Z drugiej, placówki medyczne widzą coraz więcej korzyści wynikających z podnoszenia jakości obsługi pacjentów - zarówno dla samej placówki, jak i dla personelu kontaktującego się z pacjentami.
Optymalnym rozwiązaniem jest połączenie dobrze opisanych procedur z doskonaleniem umiejętności obsługi pacjentów. Dzięki takim standardom wszyscy pracownicy w placówce medycznej znają oczekiwania zarządzających, wiedzą jakie zachowania są pożądane, a jakie wręcz przeciwnie. Doskonaląc umiejętności obsługi pacjenta, mają z kolei jasność, jak w codziennej pracy wykorzystywać obowiązujące standardy i procedury oraz jak radzić sobie w konkretnych, często trudnych, sytuacjach w obsłudze pacjentów.
Dzięki szkoleniu Uczestnicy:
Korzyści ze szkolenia:
Adresaci szkolenia:
pracownicy i koordynatorzy rejestracji, osoby koordynujące obsługę pacjenta w placówce medycznej,
kadra zarządzająca, osoby, które odpowiadają za tworzenie procedur i standardów obsługi.
Metody szkoleniowe:
Szkolenie prowadzone jest w interaktywnej, warsztatowej formie. Uczestnicy zachęcani są do czynnego udziału w szkoleniu, zadawania pytań, wyjaśniania wątpliwości.
Szkolenia realizujemy w formie online, hybrydowej lub stacjonarnej. Niezależnie od formy realizacji - zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki. Nie nagrywamy szkoleń. Pomagamy w kwestiach technicznych.
PROGRAM SZKOLENIA: https://www.jgt.pl/szkolenia,obsluga-pacjenta-z-niepelnosprawnoscia-nmk.html
Skuteczna windykacja należności w aspekcie prawnym i negocjacyjnymJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie składa się z części prawnej, która zajmuje ok. 3/4 czasu szkolenia oraz części ćwiczeniowej - 1/4 czasu szkolenia. |
|
Składniki kosmetyczne - uregulowania prawne i trendy marketingoweJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie, na którym omówimy wymagania prawne oraz zasady prawidłowego stosowania składników kosmetycznych w recepturach produktów kosmetycznych. |
|
Kosmetyki – sprzedaż, oznakowanie, reklama. Obowiązki podmiotów zaangażowanych w obrót kosmetykami.J.G.Training szkolenia specjalistyczne1 stycznia 2019 roku weszła w życie nowa ustawa o produktach kosmetycznych, uchwalona przez Sejm 4 października 2018. Nowe prawo nakłada nowe obowiązki na przedsiębiorców i wprowadza kary pieniężne. |
|
Stosowanie procedury uproszczonej w obsłudze celnejJ.G.Training szkolenia specjalistycznePodczas szkolenia omawiamy zagadnienia: rodzaje procedur uproszczonych, jak uzyskać pozwolenie na korzystanie z procedury uproszczonej, obowiązek zabezpieczenia majątkowego, miejsca uznane, wpis do rejestru zgłaszającego. |
|
Komunikacja interpersonalna - warsztaty efektywnej komunikacjiJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie skierowane jest do wszystkich osób dążących do zwiększenia umiejętności w obszarze komunikacji. |
|
Odporność psychiczna– jak dbać o siebie w trudnej sytuacjiJ.G.Training szkolenia specjalistyczneCelem szkolenia jest poznanie czym jest odporność psychiczna i jak ją wzmacniać, aby lepiej radzić sobie z trudnymi emocjami i zmianami. |
|
Warsztaty Design Thinking – jak wychodzić poza schemat i szukać nowych rozwiązańJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSkąd wziąć nowe pomysły? Jak wymyślić rozwiązanie, które sprawdzi się w praktyce i przyniesie oczekiwany efekt, a nie tylko pozostanie być może innowacyjnym, ale bezużytecznym projektem? Metoda Design Thinking ma w tym pomóc. |
|
Emisja głosu – profesjonalny trening pracy z głosemJ.G.Training szkolenia specjalistyczneGłos to dla wielu z nas narzędzie pracy. To od jego siły, barwy i tonu zależy często jak zostaniemy odebrani przez innych – zarówno klientów jak i współpracowników, przełożonych, podwładnych. |
|
Wystąpienia publiczne - online i offlineJ.G.Training szkolenia specjalistyczneWystąpienia publiczne są dla wielu osób bardzo trudne. Powodów jest wiele - po pierwsze trema, po drugie konieczność zainteresowania audytorium, do niełatwych zadań należy także umiejętność doboru tematu i technik prezentacji. |
|
FEEDBACK, A MOŻE FEEDFORWARD – informacja zwrotna jako narzędzie menedżeraJ.G.Training szkolenia specjalistyczneNa szkoleniu dowiedzą się Państwo: jak udzielać feedback, jak konstruować i przyjmować informację zwrotną, co to feedforward i jak go wykorzystać. Jak udzielać informacji zwrotnej w sposób konstruktywny, motywujący i przynoszący korzyści pracownikowi |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Procedury i standardy obsługi pacjentów z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami – szkoleni, Szkolenie Medyczne, Administracja, inne, specjalistyczne, WARSZAWA. otwarte
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.