Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Skuteczna komunikacja interpersonalna

  • Termin: 2025-04-10 - 2025-04-11
  • Lokacja: Kraków, Małopolskie
  • Cena netto: przy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem 1750.00 1490 zł (First Minute -260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem)
  • Cena brutto: 1832.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

EVOLVO SZKOLENIA

  • 31-153 Kraków, Małopolskie
  • Szlak 47/25
  • Telefon: 784 914 028
  • Email: biuro@evolvo.pl
  • www: evolvo.pl
Firma szkoleniowa EVOLVO  SZKOLENIA

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

SKUTECZNA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA


 

 

INTENSYWNE WARSZTATY 

Warszawa, Poznań, Wrocław,  Katowice, Kraków,

2 dni, 16h

 
 

CENA REGULARNA: 1750 PLN netto                                                   CENA FIRST MINUTE: 1490 PLN netto(*)


(*) Rabat – 15% obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.




CEL SZKOLENIA: 

podniesienie świadomości i umiejętności komunikacji interpersonalnej



KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

  • Poznanie ośmiu filarów skutecznej komunikacji interpersonalnej
  • Nabycie umiejętności prawidłowego, konstruktywnego prowadzenia rozmów o różnym charakterze
  • Nabycie umiejętności uważnego słuchania, odczytywania mowy ciała i interpretowania zachowania innych
  • Nabycie umiejętności udzielania i przyjmowania informacji zwrotnych
  • Nabycie umiejętności dostosowywania sposobu komunikacji do określonych typów komunikacyjnych
  • Zwiększenie efektywności przepływu informacji w organizacji
  • Uświadomienie sobie i zmiana starych, nieskutecznych schematów postępowania
  • Utrwalenie umiejętności przez ćwiczenia praktyczne

 

 

PROGRAM SZKOLENIA:

 

 1.  CO TO ZNACZY SKUTECZNIE POROZUMIEWAĆ SIĘ Z INNYMI?

  • Trójkąt kompetencji – co decyduje o sukcesie w komunikacji z innymi ludźmi?
  • Równanie sukcesu wg Amerykańskiego Instytutu Perswazji
  • Efekt samospełniającego się proroctwa

2. JAK DOBRZE RADZISZ SOBIE W KONTAKCIE Z INNYMI?

  • Skala Inteligencji Interpersonalnej
  • 8 filarów skutecznej komunikacji interpersonalnej
 3. KOMUNIKACJA JAKO PROCES DWUSTRONNY
  • Model procesu komunikacji
  • Dwie płaszczyzny komunikacji: werbalna i niewerbalna
  • Skąd biorą się nieporozumienia w procesie komunikacji?
  • Proaktywna postawa jako klucz do sukcesu w komunikowaniu się

 4.  KOMUNIKACJA NIEWERBALNA

  • Funkcje komunikacji niewerbalnej
  • Typy przekazów niewerbalnych:

              - mowa ciała

              - głos jako istotny nośnik informacji

              - proksemika

  • Spójność komunikacji werbalnej i niewerbalnej a siła przekazu

5. BARIERY KOMUNIKACYJNE I SPOSOBY ICH OMINIĘCIA

  • Przejście z komunikatów typu „Ty” na komunikaty typu „Ja”
  • Bariery fizyczne
  • Bariery intrapersonalne
  • Bariery interpersonalne

6. JAK MÓWIĆ, ABY BYĆ DOBRZE ZROZUMIANYM – METODY I TECHNIKI BUDOWANIA JASNYCH

                I PRZEJRZYSTYCH KOMUNIKATÓW

  • Jakiej komunikacji oczekują nasi rozmówcy?
  • Określenie celu wypowiedzi
  • Dopasowanie języka i treści komunikatu do mapy mentalnej rozmówcy
  • Przejrzysta struktura wypowiedzi – dzielenie rozmowy na etapy oraz dokonywanie ich podsumowań
  • Używanie przykładów, porównań, metafor i ilustracji
  • Uwzględnienie efektu pierwszeństwa i efektu świeżości w komunikacji
  • Zadawanie pytań otwartych w celu upewnienia się, że zostaliśmy dobrze zrozumiani
  • Zachęcanie rozmówcy do zadawania pytań

7. JAK SŁUCHAĆ, ABY ROZPOZNAĆ I ZROZUMIEĆ POTRZEBY INNYCH - ROLA AKTYWNEGO SŁUCHANIA

  • Aktywne słuchanie – dlaczego to ważne?
  • Korzyści z aktywnego słuchania
  • Różnice pomiędzy słuchaniem a pseudosłuchaniem
  • Pięć poziomów aktywnego słuchania – od ignorowania do aktywnego słuchania  rozmówcy
  • Bariery utrudniające aktywne słuchanie
  • Aktywne słuchanie w praktyce – techniki aktywnego słuchania - pytania  otwarte/pytania zamknięte/parafraza/ klaryfikowanie / odzwierciedlanie
  • Odczytywanie komunikatów niewerbalnych ( mowa ciała/głos/proksemika)
  • Zaangażowanie , inicjowanie dialogu
  • Branie odpowiedzialności za przebieg i efekt rozmowy
  • Jak rozmawiać, aby poznać potrzeby i oczekiwania rozmówcy – techniki aktywnego słuchania w praktyce

8. DLACZEGO Z NIEKTÓRYMI OSOBAMI TRUDNO JEST NAM SIĘ POROZUMIEĆ?

  • 4 typy osobowości – 4 sposoby komunikacji
  • Różne style komunikacyjne – różne potrzeby komunikacyjne
  • Analityczny, ekspresyjny, kierowniczy, przyjacielski - jaki jest Twój styl komunikacyjny?
  • Rozpoznawanie stylu komunikacyjnego naszego rozmówcy
  • Jakie potrzeby komunikacyjne dominują u przedstawicieli poszczególnych stylów komunikacyjnych?
  • Ćwiczenie uważności na potrzeby komunikacyjne osób o odmiennym stylu komunikacyjnym
  • Umysł racjonalny i emocjonalny: jak przebiega proces decyzyjny u Twoich rozmówców?

9. ASERTYWNOŚĆ W KOMUNIKACJI

  • Odróżnianie zachowań asertywnych od uległych i agresywnych
  • Asertywna odmowa – dlaczego „nie, bo nie” nie wystarczy?
  • Wyrażanie uznania dla zachowania innych – pozytywny feedbeck
  • Wyrażanie krytyki wobec innych –w jaki sposób przekazywać negatywny feedbeck?
  • Przyjmowanie pochwał od innych
  • Reagowanie na krytykę ze strony innych
  • Asertywne wyrażanie własnych emocji i potrzeb
  • Wyrażanie próśb i oczekiwań w sposób jasny i bezpośredni
10. ZDOLNOŚĆ EFEKTYWNEGO KOMUNIKOWANIA SIĘ W SYTUACJACH KONFLIKTOWYCH
  • Jaki jest Twój styl reagowania w sytuacjach konfliktowych?
  • Oddzielanie ludzi od problemów
  • Skupienie na rozwiązaniu

11. SŁOWA KLUCZE W  EFEKTYWNYM KOMUNIKOWANIU TRUDNYCH INFORMACJI

  • „Czarna lista” - sformułowania, których należy unikać w kontakcie z innymi ludźmi
  • „Zielona lista” – sformułowania zalecane w komunikacji

12. KONSTRUOWANIE INDYWIDUALNEGO PLANU ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNYCH

  •  Analiza własnych mocnych i słabych stron w zakresie komunikacji
  •  Jak zwiększyć swój komunikacyjny potencjał?
  •  Ułożenie i realizacja planu

13. PODSUMOWANIE, PANEL DYSKUSYJNY I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA.



SZKOLENIE OTWARTE - STACJONARNE

 (Warszawa, Poznań, Wrocław, Katowice, Kraków)

 

 Czas trwania: 2 dni * 8h (09.00-17.00)

 Ilość uczestników: 1-8

 CENA REGULARNA: 1750 PLN netto/osoba + 23% VAT       

 CENA FIRST MINUTE: 1490 pln netto/osoba + 23% VAT (*)

(*) - rabat 15% obowiązuje przy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem


CENA OBEJMUJE:

 • intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem

 • autorskie materiały szkoleniowe

 • imienny certyfikat uczestnictwa

 • obiad

 • serwis kawowy całodzienny

 • konsultacje poszkoleniowe (telefoniczne, mailowe) w okresie wdrażania zmian przez cały miesiąc po szkoleniu

 
 


SZKOLENIE OTWARTE - LIVE ONLINE

 

Czas trwania: 2 dni * 7h  (09.00-16.00) z przerwami

 Ilość uczestników: 1-8

 CENA REGULARNA: 1390 PLN netto/osoba + 23% VAT 

 

 CENA OBEJMUJE:

 • intensywne warsztaty ONLINE z trenerem-ekspertem

 • autorskie materiały szkoleniowe

 • imienny certyfikat uczestnictwa

 • przygotowanie techniczne do pracy online

 • dostęp do sprawdzonych platform i narzędzi

 • konsultacje poszkoleniowe (telefoniczne, mailowe) w okresie wdrażania zmian przez cały miesiąc po szkoleniu

 

 


 

 

 

MINI GRUPY – MAXI EFEKTY


Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego  o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.

 

                                                    MIĘKKIE KOMPETENCJE – TWARDE REZULTATY     

                                                                               biuro@evolvo.pl

                                                                               www.evolvo.pl

 


  • Kraków
  • woj. Małopolskie

Najnowsze szkolenia:

Aktywne słuchanie w komunikacji interpersonalnej
EVOLVO SZKOLENIA

Poznanie zasad i nabycie umiejętności skutecznego porozumiewania się z innymi na bazie aktywnego słuchania - kluczowej kompetencji w komunikacji interpersonalnej.

Budowanie stabilnego poczucia własnej wartości.
EVOLVO SZKOLENIA

Jak odkryć nowe perspektywy - poznać swoje mocne strony,osiągnąć wyższy poziom niezależności,wiary w siebie i we własne umiejętności? Jak zwiększyć swój potencjał zawodowy i świadomie z niego korzystać? Także w wersji WARSZTATY ONLINE

Etyczne wywieranie wpływu. Jak przekonywać innych do naszych pomysłów i propozycji?
EVOLVO SZKOLENIA

Jak przekonać innych do naszych pomysłów i propozycji? Jak wpływać na zmianę ich decyzji? Szkolenie dedykowane osobom,których sukces zawodowy i prywatny zależy m.in.od umiejętności wywierania wpływu na ludzi. TAKŻE ONLINE

Skuteczne techniki radzenia sobie ze stresem.
EVOLVO SZKOLENIA

Szkolenie wyróżnione Certyfikatem LAUR EKSPERTA.Także w wersji LIVE ONLINE

Trening asertywności oraz radzenia sobie z tzw. trudnymi ludźmi
EVOLVO SZKOLENIA

Jak nie poddawać się manipulacjom i naciskom emocjonalnym innych osób? Jak pokonać blokadę mówienia: nie, wyrażania opinii, potrzeb, życzeń; przyjmowania krytyki, oceny, pochwał? Jak dochodzić swoich praw i wyznaczać granice?... TAKŻE ONLINE

Zarządzanie czasem i organizacja pracy.
EVOLVO SZKOLENIA

Praktyczne warsztaty zarządzania sobą w czasie.Jak zdążyć ze wszystkim? TAKŻE ONLINE

Skuteczna komunikacja interpersonalna
EVOLVO SZKOLENIA

O sile przekazu , sztuce nawiązywania kontaktów i porozumiewania się z różnymi typami osobowości. Rozwój świadomości i umiejętności komunikacji z innymi ludźmi warunkujących skuteczność w kontaktach oraz budowanie pozytywnych relacji. TAKŻE ONLINE

Inteligencja emocjonalna (EQ): zarządzanie emocjami.
EVOLVO SZKOLENIA

Także w wersji ONLINE

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Skuteczna komunikacja interpersonalna, Szkolenie Biznesowe, Interpersonalne, umiejętności osobiste, zarządzanie zespołem, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, komunikacja wewnętrzna, rozwiazywanie konfliktów, Kraków. otwarte

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.