Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Szkolenie HILLWAY Raportowanie i analiza danych w call center

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

HILLWAY Training & Consulting

  • 02-548 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Grażyny 13/15
  • Telefon: +48 22 250 22 82
  • Email: info@hillway.pl
  • www: s://www.hillway.pl/
Firma szkoleniowa HILLWAY Training & Consulting

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Jednym z najważniejszych elementów pracy każdego menadżera call center jest analiza raportów i wskaźników operacyjnych. Odpowiedni system raportowania, a w szczególności właściwa analiza posiadanych danych może przyczynić się do sukcesu całej organizacji, a w szczególności do optymalizacji zasobów, kosztów oraz poprawy jakości obsługi klienta.

Każdy raport to przede wszystkim obiektywna informacja. Z raportów uzyskamy dane na temat ilości interakcji obsługiwanych w różnych kanałach komunikacyjnych – na przykład ilości połączeń telefonicznych, e-maili, rozmów przez czat. W raportach możemy badać również jakość interakcji z klientami, na przykład, jak długo oczekiwali na połączenie lub odpowiedź ze strony konsultanta, ile wynosił czas oczekiwania w kolejce, ile osób i po jakim czasie zrezygnowało z kontaktu z powodu zbyt długiego czasu oczekiwania.

Dzięki raportom wiemy, w jakich sprawach dzwonią nasi klienci i możemy podejmować decyzje np. o podziale pracowników na odpowiednie podzespoły specjalistyczne. Uzyskane z raportów call center dane pomogą nam również zaplanować obsadę w odpowiednich godzinach, podjąć decyzję czy zwiększyć czy zmniejszyć zatrudnienie, których konsultantów contact center można przydzielić do innych zadań, czy też ich nieproduktywny czas wykorzystać do dodatkowego przeszkolenia.

Szczegóły szkolenia: https://www.hillway.pl/raportowanie-i-analiza-danych-w-call-center-szkolenie/  

 

 

GRUPA DOCELOWA

 

Szkolenie Raportowanie i analiza danych w call center dedykowane jest kadrze menadżerskiej call center, a w szczególności osobom odpowiedzialnym za realizację wyznaczonych celów jakościowych i ilościowych, przygotowywanie raportów i zestawień, bieżącą analizę i monitorowanie wskaźników CC, dokonywanie usprawnień i kreowanie rozwiązań w procesie raportowania, udział w projektach od strony technicznej dotyczących rozwoju Call Center, współudział w tworzeniu i wdrażaniu nowych narzędzi monitoringowych.

 

CELE SZKOLENIA

Celem szkolenia Raportowanie i analiza danych w call center jest poznanie przez uczestników

  • sposobów przygotowania, oceny i interpretacji raportów operacyjnych i zarządczych dotyczących pracy call/contact center
  • możliwych sposobów opisu pracy call/contact center poprzez dobór odpowiednich wskaźników i sposobu ich prezentacji.

 

PROPONOWANY PROGRAM SZKOLENIA

 

Ze względu na specyfikę tematu oraz mocno praktyczny wymiar pracy, szczegółowy zakres zagadnień opracowywany jest po wstępnej analizie potrzeb grupy.

W programie szkolenia m.in.:

  • Czemu służą wskaźniki i raportowanie?
  • Co i jak często mierzymy?
  • Skąd pochodzą dane do raportów?
  • Struktura podstawowych wskaźników w call center
  • Czy istnieje raport uniwersalny, dobry dla każdego?
  • Czym różnią się od siebie raporty?
  • O co pytać, aby dostać właściwą odpowiedź?
  • Kiedy wskaźnik, kiedy tabela, kiedy wykres? Raporty a rzeczywistość
  • Jak sprawdzić czy dane prezentowane w raportach są prawdopodobne?
  • Jak czytać tabele i wykresy?
  • Jak się przekonać czy wyniki prezentowane w raporcie są satysfakcjonujące?
  • Ocena rezultatów
  • Analiza przypadków
  • Call center w ruchu przychodzącym
  • Call center w ruchu wychodzącym

 

 

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Najnowsze szkolenia:

Webinar walentynkowy HILLWAY: Miłość, Związki i Analiza Transakcyjna - Odkryj Klucz do Głębszego
HILLWAY Training & Consulting

Webinar walentynkowy HILLWAY: Miłość, Związki i Analiza Transakcyjna - Odkryj Klucz do Głębszego PorozumieniaJak Analiza Transakcyjna może przyczynić się do zrozumienia ukrytych aspektów dynamiki (...)

Szkolenie HILLWAY Zarządzanie Zespołem Wielopokoleniowym - Jak wykorzystać różnorodność w budowaniu
HILLWAY Training & Consulting

W świetle obecnej rzeczywistości biznesowej, Program Szkolenia HILLWAY Zarządzanie Zespołem Wielopokoleniowym stanowi odpowiedź na współczesne wyzwania stawiane przed menedżerami. Różnorodność pokoleniowa, (...)

Webinar HILLWAY Performance Review - oceny roczne
HILLWAY Training & Consulting

Performance Review, zwane również rozmową oceniającą czy oceną roczną, to proces w firmie, w ramach którego pracownicy i ich przełożeni oceniają osiągnięcia, postępy i umiejętności pracownika w okresie (...)

Szkolenie HILLWAY Zarządzanie neuroróżnorodnością - praktyczny warsztat dla menedżerów
HILLWAY Training & Consulting

Neuroróżnorodność odnosi się do naturalnej różnorodności w ludzkim poznaniu, która staje się kluczowym czynnikiem rewolucjonizującym podejście do pracy. Stosowanie tej koncepcji przekształca nasze (...)

Szkolenie HILLWAY Zarządzanie klientem strategicznym – Key Account Management
HILLWAY Training & Consulting

Zarządzanie klientem strategicznym – Key Account Management ma na celu pomóc zrozumieć znaczenie zarządzania klientami strategicznymi oraz sposoby skutecznego budowania i utrzymywania relacji z najcenniejszymi klientami dla firmy.

Szkolenie HILLWAY Jak dbać o bezpieczeństwo finansowe?
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie HILLWAY Jak dbać o bezpieczeństwo finansowe?Praktyczny warsztat finansów osobistych.Większość z nas pragnie zarabiać więcej – to zrozumiałe. Ale co z nawykami? Dla większości ludzi, bardziej (...)

Szkolenie HILLWAY Jak dbać o bezpieczeństwo finansowe?
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie HILLWAY Jak dbać o bezpieczeństwo finansowe?Praktyczny warsztat finansów osobistych.Większość z nas pragnie zarabiać więcej – to zrozumiałe. Ale co z nawykami? Dla większości ludzi, bardziej (...)

Szkolenie HILLWAY Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie HILLWAY Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu. Usprawnienie komunikacji wewnętrznej to często klucz do sukcesu projektu, a efektywna komunikacja wewnętrzna to klucz do sukcesu firmy.

Szkolenie HILLWAY Efektywna komunikacja nakierowana na współpracę i osiąganie zespołowych celów
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie HILLWAY Efektywna komunikacja nakierowana na współpracę i osiąganie zespołowych celów. Podczas szkolenia dokonamy autodiagnozy własnej mowy ciała i zdolności komunikacyjnych (...).

Szkolenie HILLWAY Feedback – skuteczne wdrożenie modelu udzielania informacji zwrotnej
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie HILLWAY Feedback – skuteczne wdrożenie modelu udzielania informacji zwrotnej.Feedback (czyli informacja zwrotna) odgrywa dziś niezwykle istotna rolę w organizacjach. Menedżerowie oraz właściciele firm są coraz bardziej świadomi (...).

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenie HILLWAY Raportowanie i analiza danych w call center, Szkolenie Informatyczne IT, Zarządzanie, aplikacje do zarządzania, procesy biznesowe, menedżerskie, zarządzanie procesami (BPM), . zamkniete

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.