Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Szkolenie HILLWAY Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta jako strategiczna przewaga firmy

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

HILLWAY Training & Consulting

  • 02-548 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Grażyny 13/15
  • Telefon: +48 22 250 22 82
  • Email: info@hillway.pl
  • www: s://www.hillway.pl/
Firma szkoleniowa HILLWAY Training & Consulting

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Działania w zakresie podniesienie standardów obsługi Klienta w firmach są zadaniem strategicznym. Dobra obsługa Klientów jest dla firm podstawowym warunkiem utrzymania Klientów. Tym samym – dobra obsługa Klienta jest kluczowym czynnikiem konkurencyjności firmy.

Dbałość o zadowolenie Klientów przynosi firmom, oprócz pozytywnego PR- także lepsze rezultaty finansowe. Wiele firm ze wzorowej obsługi Klienta uczyniło swój podstawowy wyróżnik. Doskonała obsługa Klienta dotyczy firm z każdej branży: finansowej, FMCG, IT, usług, przekłada się na wyniki i rozwój firm, a nawet zadowolenie pracowników.

W trakcie szkolenia wskażemy czynniki, które wpływają na zadowolenie i lojalność Klienta. Przekażemy uczestnikom wiedzę, co robić, a czego nie robić, aby firma budowała swoją pozycję rynkową przez doskonałą obsługę.

Szczegóły szkolenia: https://www.hillway.pl/strategie-obslugi-klienta-szkolenie-dla-menadzerow/

 

GRUPA DOCELOWA

 

Szkolenie Strategie obsługi klienta adresowane jest do osób odpowiedzialnych w firmach za obsługę klienta, marketing i sprzedaż i wdrożenie standardów obsługi klienta w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym i przez internet.

Dedykowane jest dyrektorom i kierownikom Działów obsługi klienta, sprzedaży, kierowników i dyrektorów marketingu, osoby odpowiedzialne za organizacje pracy zespołów obsługujących Klienta.

 

CELE SZKOLENIA

  • Standaryzacja zasad obsługi Klienta oraz prezentacja modeli zachowań, form kontaktu z Klientem
  • Omówienie znaczenia obsługi Klienta na różnych etapach procesu sprzedaży: pozyskanie Klienta, sprzedaż, obsługa posprzedażowa, up sell do aktualnych Klientów
  • Przekazanie uczestnikom podstawowych zasad komunikacji z Klientami w sytuacjach obsługowych, podczas załatwiania reklamacji i spraw trudnych
  • Budowa postawy pro aktywnej – wykorzystywanie kontaktów obsługowych do sprzedaży
  • Omówienie narzędzi wykorzystywanych w obsłudze Klienta: call center, komunikacja przez Internet, obsługa on-line, systemy typu CRM
 

PROPONOWANY PROGRAM SZKOLENIA

 

Organizacja nastawiona na Klienta

  • Budowa klimatu wewnątrz organizacji sprzyjającego dobrej obsłudze Klienta.
  • Tworzenie kultury obsługi Klienta na każdym poziomie zarządzania w firmie.
  • Budowa zespołu nastawionego na potrzeby Klientów.
  • Wpływ dobrej obsługi na wyniki firmy, jej postrzeganie i zadowolenie zespołu pracowników.
  • Łańcuch obsługi – dlaczego każda osoba w organizacji ma wpływ na satysfakcję i lojalność Klienta?
  • Jak lojalność Klientów przekłada się na zysk, a brak lojalności na straty?
  • Koncepcja “Wszyscy jesteśmy Klientami”- Klienci wewnętrzni i  zewnętrzni, interesariusze.

Obsługa Klienta jako element marketing mix – marketingowe 5 P

  • Obsługa Klienta na etapie “przed sprzedażą”
  • Obsługa Klienta w trakcie procesu zakupowego
  • Obsługa Klienta “po sprzedaży”
  • Cykl życia Klienta – jak pozyskać, zatrzymać i utrzymać Klienta na długie lata?

Obsługa Klienta jako kluczowy element marketing mix w firmach usługowych.

Personel i zasady obsługi Klienta – budowanie standardów obsługi  w zespole

Analiza punktów styku na linii Klient – firma – identyfikacja punktów kontaktu.

  • Określenie zasad postępowania w każdym punkcie styku ?firma-Klient?.
  • Czynniki wpływające na percepcję Klienta – czyli jak Klienci dokonują oceny obsługi.
  • Łańcuch obsługi Klienta – dlaczego doskonała obsługa ma swój początek wewnątrz firmy. Analiza komunikacji z Klientem przez wszystkie działy firmy.
  • Rekrutacja zespołu obsługi Klienta: “Zatrudniaj za postawę – ucz umiejętności”.  Cechy charakteru / osobowości są najbardziej oczekiwane u pracowników mających kontakt z Klientem

Podstawowe zasady komunikacji w obsłudze Klienta

  • Komunikacja werbalna i niewerbalna w obsłudze Klienta.
  • Co nam przeszkadza w efektywnej komunikacji- bariery komunikacyjne
  • Różnice w komunikacji bezpośredniej i telefonicznej- zasady.
  • Profesjonalne zachowanie w sytuacji skargi i reklamacji.
  • Darowanie nigdy nie przynosi ryzyka straty – czyli techniki wywierania wpływu na ludzi w obsłudze Klienta.
  • Wykorzystanie zasad komunikacji do załatwienia reklamacji – schemat procesu reklamacyjnego i rozmowy reklamacyjnej

Postawa prosprzedażowa w obsłudze Klienta- każdy kontakt z Klientem okazją do sprzedaży

  • Czym jest pro aktywna obsługa Klienta?
  • Jak kontakty “obsługowe” przekuć na dodatkowe przychody dla firmy?
  • Jak ustrzec się przed utratą Klientów wraz z utratą kluczowych pracowników w firmie- bazy danych i historia kontaktów z Klientem.
  • Budowanie relacji pod przyszłe sprzedaże, planowanie kolejnych kontaktów z Klientem.
  • Za pierwszą sprzedaż do Klienta odpowiada sprzedaż, za każdą kolejną – serwis i obsługa.

Narzędzia w obsłudze Klienta

  • Miejsca kontaktu z Klientem
  • Systemy bazodanowe – CRM
  • Narzędzia internetowe komunikacji z Klientem: formularze internetowe, live ?chat, komunikacja e-mail
  • Wykorzystanie call center do obsługi Klienta: infolinie, aktywny telemarketing, obsługa Klienta z wykorzystaniem call center
  • Programy lojalnościowe, Kluby Klienta
  • Badania satysfakcji Klienta
  • Projekty member get member.
  • Obsługa reklamacji

Wewnętrznie czy outsourcing? Organizacja obsługi Klienta

  • Wewnętrznie czy outsourcing – kryteria podjęcia decyzji o wewnętrznym lub zewnętrznym dziale obsługi Klienta.
  • Contact center i strona internetowa jako wirtualne Biuro Obsługi Klienta- zadania, funkcje, korzyści.

 

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Najnowsze szkolenia:

Webinar walentynkowy HILLWAY: Miłość, Związki i Analiza Transakcyjna - Odkryj Klucz do Głębszego
HILLWAY Training & Consulting

Webinar walentynkowy HILLWAY: Miłość, Związki i Analiza Transakcyjna - Odkryj Klucz do Głębszego PorozumieniaJak Analiza Transakcyjna może przyczynić się do zrozumienia ukrytych aspektów dynamiki (...)

Szkolenie HILLWAY Zarządzanie Zespołem Wielopokoleniowym - Jak wykorzystać różnorodność w budowaniu
HILLWAY Training & Consulting

W świetle obecnej rzeczywistości biznesowej, Program Szkolenia HILLWAY Zarządzanie Zespołem Wielopokoleniowym stanowi odpowiedź na współczesne wyzwania stawiane przed menedżerami. Różnorodność pokoleniowa, (...)

Webinar HILLWAY Performance Review - oceny roczne
HILLWAY Training & Consulting

Performance Review, zwane również rozmową oceniającą czy oceną roczną, to proces w firmie, w ramach którego pracownicy i ich przełożeni oceniają osiągnięcia, postępy i umiejętności pracownika w okresie (...)

Szkolenie HILLWAY Zarządzanie neuroróżnorodnością - praktyczny warsztat dla menedżerów
HILLWAY Training & Consulting

Neuroróżnorodność odnosi się do naturalnej różnorodności w ludzkim poznaniu, która staje się kluczowym czynnikiem rewolucjonizującym podejście do pracy. Stosowanie tej koncepcji przekształca nasze (...)

Szkolenie HILLWAY Zarządzanie klientem strategicznym – Key Account Management
HILLWAY Training & Consulting

Zarządzanie klientem strategicznym – Key Account Management ma na celu pomóc zrozumieć znaczenie zarządzania klientami strategicznymi oraz sposoby skutecznego budowania i utrzymywania relacji z najcenniejszymi klientami dla firmy.

Szkolenie HILLWAY Jak dbać o bezpieczeństwo finansowe?
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie HILLWAY Jak dbać o bezpieczeństwo finansowe?Praktyczny warsztat finansów osobistych.Większość z nas pragnie zarabiać więcej – to zrozumiałe. Ale co z nawykami? Dla większości ludzi, bardziej (...)

Szkolenie HILLWAY Jak dbać o bezpieczeństwo finansowe?
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie HILLWAY Jak dbać o bezpieczeństwo finansowe?Praktyczny warsztat finansów osobistych.Większość z nas pragnie zarabiać więcej – to zrozumiałe. Ale co z nawykami? Dla większości ludzi, bardziej (...)

Szkolenie HILLWAY Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie HILLWAY Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu. Usprawnienie komunikacji wewnętrznej to często klucz do sukcesu projektu, a efektywna komunikacja wewnętrzna to klucz do sukcesu firmy.

Szkolenie HILLWAY Efektywna komunikacja nakierowana na współpracę i osiąganie zespołowych celów
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie HILLWAY Efektywna komunikacja nakierowana na współpracę i osiąganie zespołowych celów. Podczas szkolenia dokonamy autodiagnozy własnej mowy ciała i zdolności komunikacyjnych (...).

Szkolenie HILLWAY Feedback – skuteczne wdrożenie modelu udzielania informacji zwrotnej
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie HILLWAY Feedback – skuteczne wdrożenie modelu udzielania informacji zwrotnej.Feedback (czyli informacja zwrotna) odgrywa dziś niezwykle istotna rolę w organizacjach. Menedżerowie oraz właściciele firm są coraz bardziej świadomi (...).

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenie HILLWAY Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta jako strategiczna przewaga firmy, Szkolenie Sprzedaż, Menedżerskie, inne, obsługa klienta, . zamkniete

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.