Typologia dłużników i strategie windykacyjne - warsztaty dla osób zaawansowanych
Podczas szkolenia omawiamy następujące zagadnienia z zakresu windykacji miękkiej: skuteczna windykacja należności, style interakcji windykacyjnych, planowanie strategii windykacyjnej w zależności od etapu sprawy, typologia rozmówców, komunikacja, planowanie ścieżki działań windykacyjnych. Dla każdego z nich realizujemy praktyczne ćwiczenia.
Zapraszamy na szkolenie warsztatowe dla skutecznych windykatorów z zakresu windykacji miękkiej. Zajęcia oparte są o planowanie strategiczne, techniki NLP oraz komunikację dostosowaną do charakterystyki rozmówcy. Szkolenie pomoże w rozwinięciu umiejętności przydatnych przede wszystkim podczas windykacji trudnych klientów i windykacji długoterminowej, gdzie zastosowanie twardych sankcji nie jest możliwe bądź jest odległe w czasie.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest zaszczepienie w windykatorach umiejętności myślenia strategicznego, planowania kolejnych działań windykacyjnych oraz skutecznego reagowania w sytuacjach nieplanowanych bądź trudnych.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
Adresaci szkolenia:
Szkolenie przeznaczone jest dla windykatorów, w szczególności mających już pewne doświadczenie w prowadzeniu windykacji należności lub tych, którzy brali udział w pierwszej części szkolenia (Prowadzenie skutecznych rozmów windykacyjnych - warsztaty).
Metody szkoleniowe:
Szkolenie oparte o metodologię nauczania dorosłych – naukę przez doświadczenie. Opiera się o warsztaty z elementami grywalizacji, ćwiczeń indywidualnych i grupowych, dyskusje i burze mózgów, studium przypadku i odsłuch rozmów oraz miniwykłady. Na każdym etapie zajęcia moderowane przez trenera w taki sposób, by wnioski płynące z aktywności szkoleniowych były przenoszone na faktyczną działalność zawodową uczestników.
Szkolenia realizujemy w formie online, hybrydowej lub stacjonarnej. Niezależnie od formy realizacji - zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki. Nie nagrywamy szkoleń. Pomagamy w kwestiach technicznych.
>> W celu uzyskania pełnych informacji o tym szkoleniu zapraszamy na naszą stronę internetową:
Skuteczna windykacja należności w aspekcie prawnym i negocjacyjnymJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie składa się z części prawnej, która zajmuje ok. 3/4 czasu szkolenia oraz części ćwiczeniowej - 1/4 czasu szkolenia. |
|
Składniki kosmetyczne - uregulowania prawne i trendy marketingoweJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie, na którym omówimy wymagania prawne oraz zasady prawidłowego stosowania składników kosmetycznych w recepturach produktów kosmetycznych. |
|
Kosmetyki – sprzedaż, oznakowanie, reklama. Obowiązki podmiotów zaangażowanych w obrót kosmetykami.J.G.Training szkolenia specjalistyczne1 stycznia 2019 roku weszła w życie nowa ustawa o produktach kosmetycznych, uchwalona przez Sejm 4 października 2018. Nowe prawo nakłada nowe obowiązki na przedsiębiorców i wprowadza kary pieniężne. |
|
Komunikacja interpersonalna - warsztaty efektywnej komunikacjiJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie skierowane jest do wszystkich osób dążących do zwiększenia umiejętności w obszarze komunikacji. |
|
Odporność psychiczna– jak dbać o siebie w trudnej sytuacjiJ.G.Training szkolenia specjalistyczneCelem szkolenia jest poznanie czym jest odporność psychiczna i jak ją wzmacniać, aby lepiej radzić sobie z trudnymi emocjami i zmianami. |
|
Warsztaty Design Thinking – jak wychodzić poza schemat i szukać nowych rozwiązańJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSkąd wziąć nowe pomysły? Jak wymyślić rozwiązanie, które sprawdzi się w praktyce i przyniesie oczekiwany efekt, a nie tylko pozostanie być może innowacyjnym, ale bezużytecznym projektem? Metoda Design Thinking ma w tym pomóc. |
|
Emisja głosu – profesjonalny trening pracy z głosemJ.G.Training szkolenia specjalistyczneGłos to dla wielu z nas narzędzie pracy. To od jego siły, barwy i tonu zależy często jak zostaniemy odebrani przez innych – zarówno klientów jak i współpracowników, przełożonych, podwładnych. |
|
Wystąpienia publiczne - online i offlineJ.G.Training szkolenia specjalistyczneWystąpienia publiczne są dla wielu osób bardzo trudne. Powodów jest wiele - po pierwsze trema, po drugie konieczność zainteresowania audytorium, do niełatwych zadań należy także umiejętność doboru tematu i technik prezentacji. |
|
FEEDBACK, A MOŻE FEEDFORWARD – informacja zwrotna jako narzędzie menedżeraJ.G.Training szkolenia specjalistyczneNa szkoleniu dowiedzą się Państwo: jak udzielać feedback, jak konstruować i przyjmować informację zwrotną, co to feedforward i jak go wykorzystać. Jak udzielać informacji zwrotnej w sposób konstruktywny, motywujący i przynoszący korzyści pracownikowi |
|
Weksel IN BLANCO jako instrument zabezpieczania roszczeń w transakcjach handlowych – aspekty prawneJ.G.Training szkolenia specjalistyczneCelem szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania weksla, jako środka służącego zabezpieczeniu roszczeń. |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Typologia dłużników i strategie windykacyjne - warsztaty dla osób zaawansowanych, Szkolenie Ekonomiczne, Zarządzanie, windykacja, negocjacje, menedżerskie, kierownicze, online. otwarte
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.