Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Zasady prowadzenia sekretariatu

  • Termin: 2025-05-09 - 2025-05-09
  • Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
  • Cena netto: 590.00 zł
  • Cena brutto: 725.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

INFOBIZTECH Sp. z o.o.

  • 65-463 Zielona Góra, Lubuskie
  • Fabryczna 23a
  • Telefon: 739278100
  • Fax: (22) 250 12 13
  • Email: ola.operchal@infobiztech.pl
  • www: infobiztech.pl/
Firma szkoleniowa INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zasady prowadzenia sekretariatu

Sekretariat to serce całej organizacji. To tu rozpoczyna się budowanie wizerunku firmy, pierwszy kontakt z Klientem. Praca w sekretariacie wymaga posiadania szerokiego zakresu umiejętności i kompetencji, które są niezbędne do efektywnego funkcjonowania w każdej organizacji.

Po pierwsze, praca w sekretariacie wymaga doskonałej organizacji pracy własnej oraz umiejętności zarządzania czasem. Sekretarka musi być w stanie efektywnie planować i koordynować działania, tak aby wszystkie obowiązki zostały wykonane terminowo i z należytą starannością. Ważne jest również umiejętne zarządzanie przepływem informacji oraz dokumentacji.

Kolejnym ważnym aspektem pracy w sekretariacie jest komunikacja. Sekretarka jest często pierwszym punktem kontaktu dla klientów, dostawców czy współpracowników, dlatego musi wykazywać się doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi, zarówno w mowie, jak i w piśmie. Ważne jest, aby potrafiła jasno i zrozumiale przekazywać informacje, a także umiejętnie słuchać i odpowiadać na potrzeby innych osób.

W pracy sekretarki niezwykle ważna jest również umiejętność współpracy. Sekretarka musi być w stanie współpracować z innymi pracownikami, aby osiągnąć wspólne cele i realizować zadania.

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z niezbędnymi elementami funkcjonowania profesjonalnego sekretariatu. Uczestnicy uświadomią sobie własną rolę w budowaniu wizerunku organizacji, zostanie przeprowadzona analiza ich mocnych i słabych stron w procesie prowadzenia i obsługi sekretariatu.

Szczególny nacisk zostanie położony na podniesienie kompetencji interpersonalnych w zakresie:

  • prowadzenia profesjonalnego sekretariatu
  • komunikacji bezpośredniej i telefonicznej
  • zarzadzania priorytetami i eliminacji pożeraczy czasu
  • radzenia sobie w sytuacjach trudnych i stresujących.

Profil uczestnika

Szkolenie jest skierowane do sekretarek, sekretarzy, asystentek i asystentów.

Program szkolenia

  1. Profesjonalny sekretariat – zasady prowadzenia
    • rola sekretariatu – budowanie wizerunku i tożsamości organizacji
    • główne cele i zadania wykonywane w sekretariacie
    • ubiór, zachowanie, kultura osobista, powitanie, towarzyszenie
    • jakość i standardy obsługi w profesjonalnym sekretariacie
    • small talk w rozmowach biznesowych - tematy wskazane i zakazane
  2. Komunikacja wewnątrz i na zewnątrz organizacji
    • reguły i zasady dotyczące dobrej komunikacji ustnej i pisemnej
    • przekaz niewerbalny i jego znaczenie w pracy sekretarki
    • bariery komunikacyjne - zakłócenia w przekazywaniu informacji
    • techniki aktywnego słuchania: kontakt wzrokowy, dopytywanie, potwierdzanie
    • umiejętności komunikacyjne w praktyce– co należy wzmacniać a co warto poprawić?
  3. Rola pogłosek i plotek w pracy sekretariatu
  4. Sztuka prowadzenia rozmów telefonicznych - rozmowa telefoniczna z pozycji osoby dzwoniącej
    i odbierającej - telefoniczny savoir-vivre w praktyce
    • budowanie wizerunku własnego i organizacji podczas rozmowy telefonicznej
    • treść wypowiedzi
    • sposób mówienia dykcja, intonacja, ton głosu
    • szybkość mówienia
    • kontrola emocji w trakcie rozmowy telefonicznej
  5. Planowanie czasu pracy
    • krzywa wydajności
    • reguła 60/40
    • plan dnia
    • rezerwacja czasu na czynności nieprzewidziane
    • kontrola realizacji zadań - przeniesienie spraw zaległych
    • ustalenie priorytetów - klasyfikacja zadań pod kątem ważności i pilności - Zasada Eisenhowera
    • złodzieje czasu i sposoby na ich eliminacji
  6. Asertywność - sposób radzenia sobie w sytuacjach trudnych i konfliktowych
    • zachowanie dystansu emocjonalnego
    • dostosowywanie sposobów rozwiązywania sytuacji trudnych i konfliktowych do osobowości rozmówcy oraz konkretnej sytuacji, w jakiej strony się znalazły– ćwiczenia praktyczne – zasada FUO
    • obrona przed manipulacją i próbą wyłudzenia informacji
  7. Podsumowanie szkolenia i wspólne wypracowanie planu wdrożenia, do codziennej pracy, praktyk nabytych na szkoleniu

 Metody szkoleniowe

Szkolenie jest prowadzone metodami warsztatowymi, aktywizującymi uczestników. Metody opierają się na zasadzie „nauki przez doświadczenie”, pozwalającej uczestnikom szkolenia odnaleźć się w realnym otoczeniu zawodowym
i w praktyczny sposób poznać i zastosować treści wykorzystywane na szkoleniu.

Podczas szkolenia wykorzystane zostaną następujące metody szkoleniowe:

  • Krótkie wykłady z prezentacją multimedialną
  • Testy diagnostyczne
  • Symulacje sytuacji trudnych występujących w sekretariacie i przećwiczenie sposobów radzenia sobie w takich sytuacjach
  • Warsztaty - ćwiczenia praktyczne
  • Scenki tematyczne umożliwią praktyczne przećwiczenie codziennych zachowań występujących w sekretariacie
  • Prace grupowe umożliwiające wymianę wiedzy i doświadczeń pomiędzy uczestnikami
  • Dyskusje moderowane, których celem jest rozwiązanie trudnych sytuacji związanych z omawianymi zagadnieniami
  • Sesje pytań

 Termin i miejsce szkolenia

  • 17.02.2025, szkolenie online
  • 14.03.2025, szkolenie online
  • 16.04.2025, szkolenie online
  • 09.05.2025, szkolenie online
  • 13.06.2025, szkolenie online
  • 31.07.2025, szkolenie online
  • 19.08.2025, szkolenie online
  • 04.09.2025, szkolenie online
  • 24.10.2025, szkolenie online
  • 21.11.2025, szkolenie online
  • 01.12.2025, szkolenie online
Cena szkolenia

790 PLN*/szkolenie stacjonarne

 

Cena obejmuje:

  • czynny udział w intensywnych warsztatach
  • bogate materiały autorskie zawierające praktyczne narzędzia i procedury, które będą wykorzystane podczas szkolenia jak również będą stanowić cenną pomoc po jego zakończeniu
  • notes, długopis
  • przerwy kawowe i lunch
  • imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia

590 PLN*/szkolenie online

*Cena szkolenia jest ceną netto. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%). Jeżeli szkolenie jest finansowane ze środków publicznych i stanowi element kształcenia zawodowego zwolnienie z VAT.

Informacje i zgłoszenia:

tel.: 739 278 100
fax: (22) 250 12 13
infobiztech@infobiztech.pl

  • Szkolenie o n l i n e
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2025-04-16 - 2025-04-16
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł
Termin: 2025-06-13 - 2025-06-13
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł
Termin: 2025-07-31 - 2025-07-31
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł
Termin: 2025-08-19 - 2025-08-19
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł
Termin: 2025-09-04 - 2025-09-04
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł
Termin: 2025-10-24 - 2025-10-24
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł
Termin: 2025-11-21 - 2025-11-21
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł
Termin: 2025-12-01 - 2025-12-01
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Procesy personalne w praktyce
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Szkolenie jest skierowane głównie do menedżerów i pracowników działów odpowiedzialnych za realizację polityki kadrowej, pracowników odpowiedzialnych za kształtowanie stosunków międzyludzkich, menedżerów wyższego i średnie szczebla zarządzania.

Mobbing i dyskryminacja
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenia jest poznanie metod przeciwdziałania mobbingowi oraz głównych rysów charakterystycznych mobbera i jego metod działania.Szkolenie przygotowuje uczestników do rozpoznawania sytuacji o charakterze mobbingowym i ich odróżniania

Profesjonalna rekrutacja
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Profesjonalna rekrutacja i selekcja pracownikówW dzisiejszych czasach dobór odpowiednich pracowników do organizacji i zespołu staje się wyzwaniem. Rynek wymusza rezygnacje ze starych nawyków rekrutacyjnych. (...)

Onboarding
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Sukces odnoszą te organizacje, które rozumieją potrzeby swoich obecnych i potencjalnych pracowników tak dobrze, jak większość organizacji rozumie potrzeby swoich klientów.Według Harvard Business Review, (...)

Employer branding
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Employer branding (EB - budowanie wizerunku pracodawcy) jest pojęciem, które pojawiło się w Polsce stosunkowo niedawno i nadal jest w fazie rozwoju.Główne zadanie, jakie stawia sobie EB to zmiana w postrzeganiu pracodawcy (...)

Oceny okresowe
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Oceny pracownicze to bardzo ważne narzędzie w zarządzaniu organizacją, umożliwiają bowiem przedstawienie pracownikom, jakie postawy, zachowania i działania są aprobowane przez pracodawce. Kadra zarządzająca zyskuje wiedzę o potencjale zawodowym

Opisy stanowisk pracy
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenia jest przygotowanie do wdrożenia wartościowania stanowisk pracy. Uczestnicy nabędą wiedzę jaką metodę wybrać, jak ustalić kategorię zaszeregowania czy jak przenieść wyniki na system płac w organizacji.

Sygnalista – NOWE obowiązki pracodawców
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

W 2021 roku zostanie wdrożona Dyrektywa o sygnalistach. Kogo dotyczy? Jakie będą nowe obowiązki pracodawców związane z instytucją sygnalisty? Co zgłasza sygnalista? Kto będzie chroniony? Na czym polega (...)

Dokumentacja kadrowa
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Szkolenie pozwoli uczestnikom zapoznać się z zasadami prowadzenia i przechowywania akt osobowych pracowników oraz dokumentacji kadrowej. Uczestnicy poznają wymogi organizacyjne, techniczne przy wprowadzaniu elektronicznego obiegu dokumentacji.

Emerytury i renty
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Od 1 stycznia 2013 roku obowiązują nowe przepisy ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych. Jej głównym celem jest stopniowe podwyższanie wieku emerytalnego kobiet i mężczyzn.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Zasady prowadzenia sekretariatu, Szkolenie Firmowe, Interpersonalne, pracownik biurowy, sekretariat, zarządzanie biurem, autoprezentacja, rozwój osobisty, zarządzanie sobą w czasie, Szkolenie o n l i n e. otwarte

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.