Szkolenia polecane | |
Sztuka aktywnego słuchania – podstawy dobrej komunikacjiKM Studio - szkoleniaSzkolenie aktywne słuchanie jest kierowane do osób obsługujących klienta/ handlowców, którzy w codziennym pospiechu i rutynie wykonywanych obowiązków doświadczają trudności w komunikacji. Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Obsługa klienta - standardy, sytuacje konfliktowe, panowanie nad emocjamiKM Studio - szkoleniaKursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Trening ze sztuki aktywnego słuchaniaKM Studio - szkoleniaSzkolenie aktywne słuchanie jest kierowane do osób obsługujących klienta/ handlowców, którzy w codziennym pospiechu i rutynie wykonywanych obowiązków doświadczają trudności w komunikacji. Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Warsztaty ze sztuki aktywnego słuchaniaKM Studio - szkoleniaSzkolenie aktywne słuchanie jest kierowane do osób obsługujących klienta/ handlowców, którzy w codziennym pospiechu i rutynie wykonywanych obowiązków doświadczają trudności w komunikacji. Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Kurs z sztuki aktywnego słuchaniaKM Studio - szkoleniaSzkolenie aktywne słuchanie jest kierowane do osób obsługujących klienta/ handlowców, którzy w codziennym pospiechu i rutynie wykonywanych obowiązków doświadczają trudności w komunikacji. Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Obsługa klienta - warsztatyKM Studio - szkoleniaKursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Obsługa klienta - treningKM Studio - szkoleniaKursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Kierowanie zespołem – warsztaty menedżerskieKC Centrum RozwojuSzkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania. Najbliższy termin: 2024-05-24 - 2024-05-24 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
450.00225.00 zł (brutto) -50% |
Szkolenie Train the TrainersKM Studio - szkoleniaSzkolenie Train the Trainers jest kierowane do trenerów wewnętrznych, którzy potrzebują świadomie stosować narzędzia komunikacji, aby skutecznie wdrażać nowych pracowników w zadania. Najbliższy termin: 2024-05-28 - 2024-05-29 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
warsztaty- Rozmowa rekrutacyjna w praktyce. Technika wywiadu kompetencyjnego.KM Studio - szkoleniaSzkolenie rozmowa rekrutacyjna kierowane jest do osób,które zajmują się przeprowadzaniem rozmów kwalifikacyjnych i chcą pogłębić swoją wiedzę i umiejętności w zakresie techniki ustrukturyzowanego wywiadu opartego na kompetencjach. Najbliższy termin: 2024-05-28 - 2024-05-29 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1300.00 zł 1599.00 zł brutto (Vat 23%) |
Szkolenia umiejętności osobiste Biznesowe Łódzkie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.