Szkolenia polecane | |
Zarządzanie reklamacjami w praktyce - REWOLUCYJNE ZMIANYAVENHANSEN Sp. z o.o.Wraz z przystąpieniem Polski do UE umocniła się pozycja konsumenta (kupującego) oraz wzrosła odpowiedzialność producenta za produkt wprowadzany do obrotu. Najbliższy termin: 2024-06-07 - 2024-06-07 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
980.00930.00 zł 1143.90 zł brutto (Vat 23%) -50zł |
Profesjonalna obsługa reklamacji w firmieAVENHANSEN Sp. z o.o.Szkolenie skierowane jest pracowników, którzy na co dzień obsługują klientów oraz mają do czynienia z trudnymi sytuacjami wymagającymi profesjonalnych rozwiązań. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klientaAVENHANSEN Sp. z o.o.Praca z klientami wymaga szczególnego podejścia - nie tylko nastawienia na rozwiązywanie problemów, ale też umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami. Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie |
1580.001480.00 zł 1820.40 zł brutto (Vat 23%) -100zł |
Prezentacja i autoprezentacja - wystąpienia publiczneAVENHANSEN Sp. z o.o.Jeśli prowadzisz spotkania, seminaria, warsztaty, konferencje lub po prostu jesteś kimś kto od czasu do czasu ma za zadanie przekazać i zaprezentować jakąś koncepcję, informację, raport etc. grupie innych ludzi - to to szkolenie jest dla Ciebie. Najbliższy termin: 2024-06-20 - 2024-06-21 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie |
1580.001480.00 zł 1820.40 zł brutto (Vat 23%) -100zł |
Szkolenia | |
Profesjonalna obsługa KlientaINFOBIZTECH Sp. z o.o.Szkolenie w formie warsztatów praktycznych.Rozmowy, różnice, podobieństwa klienta.Sposób postępowania wobec klienta z uwzględnieniem etycznych zasad sprzedaży Najbliższy termin: 2024-05-21 - 2024-05-21 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
590.00 zł 725.70 zł brutto (Vat 23%) |
Windykacja należnościKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.lient, który nie płaci zwykle ma wiele długów. Od doboru właściwych technik zależy komu zapłaci najpierw. Nauczymy Cię technik z najwyższej półki perswazyjnej – od relacyjnych po mocno egzekwujące. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Trening umiejętności negocjacyjnychINFOBIZTECH Sp. z o.o.Przed przystąpieniem do negocjacji powinniśmy kierować się ważnymi zasadami jakie pomogą nam przy przeprowadzaniu negocjacji. Dobry negocjator musi posiadać pewne umiejętności, które nabędzie na tym szkoleniu. Najbliższy termin: 2024-05-28 - 2024-05-28 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
690.00 zł 848.70 zł brutto (Vat 23%) |
Telefoniczna obsługa klientaKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Szkolenie prowadzimy jako warsztat rozwiązań, który rozkłada na czynniki pierwsze standard obsługi telefonicznej klienta, relację między klientem a osobą obsługującą. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Szkolenie HILLWAY Reklamacja i obsługa trudnego KlientaHILLWAY Training & ConsultingJak efektywnie stosować techniki pozyskiwania informacji?Jak prowadzić i kontrolować rozmowy reklamacyjne?Jak umiejętnie rozwiązywać zgłoszenia reklamacyjne?Jak świadomie łagodzić konflikty i niezadowolenie (...) Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Szkolenie HILLWAY Reklamacja i obsługa trudnego KlientaHILLWAY Training & ConsultingJak efektywnie stosować techniki pozyskiwania informacji?Jak prowadzić i kontrolować rozmowy reklamacyjne?Jak umiejętnie rozwiązywać zgłoszenia reklamacyjne?Jak świadomie łagodzić konflikty i niezadowolenie (...) Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Szkolenia obsługa klienta Sprzedaż sprzedaż
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.