* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Kierowanie zespołem – warsztaty menedżerskieKC Centrum RozwojuSzkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania. Termin: 2024-07-19 - 2024-07-19 Lokacja: Lublin, Lubelskie |
450.00225.00 zł 225.00 zł brutto (Vat 0%) -50% |
Targi Pracy i Wolontariatu 14-15 maj.2008-05-09 12:28:44Związek Organizacji Charytatywnych zaprasza do Poznania wszystkich tych, którzy chcą sprawdzić się w roli wolontariusza, lub pracownika III sektora. Jest to doskonała szansa dla studentów oraz wszystkich tych, którzy chcą rozpocząć swoją karierę zawodową właśnie od wolontariatu. |
|
SZANSA NA PRZYSZŁOŚĆ – KOBIETY NA START2008-03-13 14:23:35Uczestnikami projektu „SZANSA NA PRZYSZŁOŚĆ – KOBIETY NA START” (finansowany z EFS) mogą być kobiety, które przez dłuższy okres nie podejmowały zatrudnienia a od zawsze marzyły o prowadzeniu własnego biznesu. Projekt umożliwia wprowadzenie takich projektów w życie. |
|
Rodzaje szkoleń2009-08-07 16:53:281. Podział ze względu na czas: wieczorowe, weekendowe, jednodniowe, kilkudniowe, ponadtygodniowe. 2. Podział według formy: kurs (prowadzący przekazuje uczestnikom wiedzę różnorodnymi metodami – do ok. 20 osób), seminarium (uczestnicy dzielą się doświadczeniami, prowadzący jest bardziej organizatorem |
|
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
|
XIII FORUM INFORMATYKI W ADMINISTRACJI I INSTYTUCJACH PUBLICZNYCH2009-10-08 11:59:21OFERTA SPECJALNA DLA naszych CZYTELNIKÓW Dla pierwszych 10 osób BEZPŁATNY UDZIAŁ* w Forum |
Szkolenia procesy biznesowe Biznesowe zmiany Barcelona
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.